fredag den 20. august 2010

Fredag og weekend...

Det bliver allerede imorgen tidlig, at den store møgunge flyver til Grønland i foreløbigt 2 mdr.
Så i aften skal jeg hjem og kramme lidt på ham, selvom jeg godt ved at han helst vil være fri.
Så som undskyld skal der bages kage idag....
2 slags endda, for han ville ha banankage, men det var ikke lige det jeg havde udset mig.
Jeg vil ha lagkage!
Men fair nok, jeg kan sagtens nå begge dele, for igen idag er det kun 3 kvarter jeg skal møde i skole- idag skal jeg dog selv eksamineres i min prøve-fagprøve, men det røre mig ikke særligt meget.
Da jeg læste rapporten igår kunne jeg nemlig godt se, at det ikke ser for godt ud, så den kan ikke reddes alligevel, haha:)
Kl. 12.00 kan jeg holde weekend.
Vi skulle ha været sammen med vennerne fra Brovst, men den lille Bertram er blevet syg, så det måtte på standby.
Istedet håber vi på godt vejr, for hækken skal klippes for 2. og sidste gang i år og det kunne være rart at få overstået.
Kan forresten li hilse og sige, at jeg er oppe på hele 9 tomater ude i kolonihaven nu:)

Ingen kommentarer: