søndag den 22. august 2010

Gode nyheder...

Jeg ved godt, at det er lidt farligt at sige, for de endelige detaljer og den afgørende underskrift er ikke sat endnu, men....

Vi har solgt lejligheden idag!

Det er ikke en handel vi bliver rige af og aftalen om betalingen forstår jeg slet ikke, men man kan heller ikke just påstå at jeg er særligt økonomisk anlagt:)
Det er sån noget med, at betalingen først falder pr. 1. januar 2011, men der gives betalingstilsagn. Så de køber egentligt lejligheden nu og betaler senere.
Ikke logisk i mit hoved, men ejendomsmægleren siger, at det er meget almindeligt...

Den dårlige nyhed er, at vi skal være ude af lejligheden til 1. september 2010.
Det er 1½ uge til at pakke, leje depotrum til de store møblere, rengøre og flytte en totalt møbleret lejlighed!
Selvfølgeligt kan det lade sig gøre, men vi får nogle lange dage...

10 kommentarer:

rijaH sagde ...

Puha held og lykke.. vi har også lige været igennem flyttehelvedet og er stadig ikke helt udpakket.. Det er simpelthen noget af det værste... hvis jeg havde pengene til det så havde jeg betalt mig fra det i hvert fald :P

MissMuffin sagde ...

rijaH, jeg hader også at flytte...
Vi bor jo i min lejlighed nu (Kristian har hvertfald boet her efterhånden 2 år) og den er også fuldt møbleret, så det er ikke meget vi kan ha med herover, så det bliver en spændende proces:)

DiSign-Keramik sagde ...

Tillykke med at lejligheden endelig er blevet solgt.

Har dog aldrig hørt om før, at man kan købe nu og først betale senere...

Men nu er jeg heller ikke så klog på det område.

God arbejdslyst med at få tomt lejligheden.

Mette Lykke sagde ...

Det var dejligt for jer at det lykkes.. Tillykke med det.

MissMuffin sagde ...

Tak Diana... Det har jeg heller aldrig hørt om, men ejendomsmægleren siger det er meget normalt..
Har dog sagt til Kristian at han lige skal ha fat i hans bankmand og høre hvad han siger til sagen...
Det er vel en måde at få afslag på, uden at vi skal gå ned i pris..

Tak Mette, vi er også glade og lettede!

Piskeriset sagde ...

Fedt! Stort tillykke - det må godt nok være dejligt :-)

Øhm... men husk, at så er det NU, du skal have fyldt hjemmet med tøseting ;-)

Garn, hund & kat sagde ...

Tillykke :-) må være dejligt med en afklaring.

måske det er nu du skal besøge www.flylady.com og få et par ideer? *G*

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er også enormt dejligt!
Gik også en smule i panik, for her er jo slet ikke tøseting nok!!!

Garn, hund & kat, det ser øh.. spændende ud, skal jeg da li ha kigget på:)
Det hvertfald dejligt at den fra 1. september ikke længere er vores problem og at der er udsigt til økonomisk forbedring fra 1. januar 2010...

Hanne K's verden sagde ...

Stort tillykke!! Skønt når det endelig lykkes. Jeg hepper også på tøseting;D

MissMuffin sagde ...

Tak Hanne, det gør jeg nemlig også, haha:)