søndag den 1. august 2010

Søndag, søndag, søndag...

Det bliver heller ikke idag, at jeg letter mig fra sofaen, for mit hoved er stadig fuld af snot og jeg er ret slatten:(
Jeg havde ellers håbet på, at jeg var frisk nok til en lille søndagstur i Ikea, for der trænger til fornyelse i soveværelset, men Kristian har også lokket med en tur til dejlige Lønstrup...
Altså nok mest fordi, at han gerne vil slippe for Ikea, for han er ikke begejstret for fornyelse.
Slet ikke af den slags, der indebærer at vores sindsygt tunge skrummel af et karlekammerskab skal flyttes ind i stuen, haha...Det var nær aldrig kommet ind i lejligheden, men smukt er det...
Uanset er det vidst ingen win-win situation for Kristian, for der er udsigt til både opvask og støvsugning for hans vedkommende, for jeg ved ikke hvad her ligner, men jeg orker ikke selv gøre noget ved det..
Nicole er også aflyst, vi skulle ellers ha hygget med film og snoller i aften, men jeg er ikke særligt selskabelig, men så finder vi nok en anden gang til at se Pretty Woman:)
Sørme godt nok en trist måde at holde weekend på....

2 kommentarer:

Janne B.T. sagde ...

Øv, stakkels dig! Håber du snart får det bedre. Men de mænd skal altså også have noget arbejde i hjemmet, så det er jo fair nok ;)

MissMuffin sagde ...

Janne, det går da den rigtige vej, men ikke så hurtigt:)
Kristian laver også lidt herhjemme, men han har godt af at finde ud af, hvor meget jeg rent faktisk laver, for meget af ser han ikke fordi jeg når det før han kommer hjem...