søndag den 9. januar 2011

Det nye skab..


Ikke lige de bedste billeder, for solen valgte at komme på et ellers velkomment besøg li da de skulle tages:)
Kristian fik efter laaang tid (mindst 2 timer ifølge ham selv) samlet skabet, mens jeg var afsted igår eftermiddags.
Det er rigtig fint og kostede os 799 kr. hvilket jeg synes er ret rimeligt.
Det eneste minus er lidt håndtagene, men de kan nemt udskiftes med nogen vi bedre kan li- når vi engang kan finde nogen, som vi kan blive enige om, haha!
Skabet er ikke helt fyldt endnu, men skuffen er hvertfald kun til Kristians dvd'er og nederste hylde til mine kogebøger:) Så skal resten nok komme:)
Nu kan der virkeligt heller ikke klemmes mere ind på de her 65 kvm!

Dagen idag går med det, som de fleste søndage plejer at gå med herhjemme; indkøb til ugen, vasketøj, lidt rengøring og afslapning.
Vi plejer som regel også at køre et eller andet sted hen med Emma, så hun kan få lov at opleve lidt andet end de samme par veje her omkring.
Idag er det dog droppet, for der er glat, koldt og rigtig vådt alle steder og det er jo ikke rigtig noget for sån en gammel pekingeser.
Men heldigigvis betyder det da, at sneen også er på vej væk!

10 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Synes det er et rigtig fint skab... og ja, begrænsningens kunst kommer virkelig på prøve, når der ikke er mange kvm at gøre godt med ;-)

Stine sagde ...

Hvor er det et fint skab :) Men jeg har vist også proppet alt hvad jeg kan ind på mine 73 kvadratmeter...

Kristina sagde ...

Det er sådan et fint skab, har det selv hjemme i stuen :) Utroligt hvad de kan lave til de penge.. Ja greb kan skiftes og har også set nogle tapetsere skuffen for at gøre det mere personligt :)

Fortsat god søndag!

Anonym sagde ...

Sikke en fint skab - og jeg sad lige og tænkte: sikke meget plads I har i den ;-)

Mange hilsner
Birthe

Annette sagde ...

Det er et super fint skab :)

MissMuffin sagde ...

Kirsten, det er bar så svært, når man er vild med smukke ting:) Suk..

Stine, jeg tror også vi bliver rigtig glade for det:)

Kristina, så kan jeg ekstra meget godt forstå, at du synes det er fint:)
Bagsiden er jo også nærmest tapeseret med stribet papir, men jeg tvivler på Kristian lader mig udskifte det, haha..

Ha en dejlig aften:)

Birthe, der kan nemlig sagtens være mange flere kogebøger, haha:)

Tak Annette:)

Christina sagde ...

Flot skab, det ser også ud til at kunne rumme en del.

Godte sagde ...

Jeg er ret vild med det skab.. Tror, vi skal have et par stykker i den nye lejlighed - altså når vi finder den :-D

De vil også passe perfekt til min fjernsynsskænk og sofabord.

Kathrine sagde ...

Ej hvor er det fint! Ved du om det findes i andre farver også, vi skal nemlig i ikea lørdag og leder efter en reol/skab i den stil måske i sort? :-D

MissMuffin sagde ...

Trine, det kan det også:)

Godte, måske du skal finde den nye lejlighed først, haha:)
Jeg ville sq oss gerne ha en ny, men vi bor bar så billigt her, at det næsten ikke kan forsvares at flytte!

Trine, det er rigtig fint!
Prøv at forestil dig at fylde det med sko, tasker, smykker, parfume osv- men der sagde Kristian nu alligevel fra:)
Jeg tror kun, at det fåes i hvid desværre...