tirsdag den 18. januar 2011

Tirsdag aften..

Aftenens menu: Bagte rodfrugter (kartofler, søde kartofler, pastinak, persillerod, fennikel, gulerod og rødbede) med sesamfrø og persille, dertil fiskefrikadeller og "remoulade-dressing". Lækkert og billigt!

Det er godt nok hårdt at komme tilbage på kommunen igen, det der med at møde på samme tid og gå hjem på samme tid er faktisk slet ikke mig. Dagene kommer alt for nemt til at ligne hinanden; tidligt op, med bussen, på arbejde, med bussen hjem, gå tur med Emma, støvsuge, lave aftensmad, se fjernsyn/blogge/læse/snakke i telefon, i bad og i seng.
Vupti, så er der gået en uge!
Imorgen skal jeg heldigvis være sammen med pigerne fra Handelsskolen efter arbejde.
Vi er 2 der skal til eksamen på mandag, så mon ikke det bliver det store samtaleemne:)
Lige nu er jeg ved at bage boller og om lidt kommer der noget, som jeg skal se i fjernsynet.

2 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ja, hvis "man" ikke er til faste tider, så er kommunen vist ikke det helt rette sted at arbejde ;-)) men kan næsten forstå, at du skal læse videre til efteråret...

MissMuffin sagde ...

Kirsten, jeg har altid troet, at det bar ville være lykken, også fordi kl. 15 jo er et dejligt tidspunkt at få fri på, men det er det bar ik..
Skal læse videre til efteråret, så der bliver der hvertfald 3½ år med lidt mere skiftende mødetid..