lørdag den 22. januar 2011

Tiltrængt weekend..

Det er godt nok tiltrængt med weekend for mir vedkommende.
Syns bar li der er så meget for tiden, som kræver min opmærksomhed og mine tanker- der er snart nedsmeltning på øverste etage:)
Oveni, så er der lavet en hel del om i mine arbejdsopgaver her 1½ måned før jeg stopper.
Det er selvfølgeligt fordi, at de prøver at være på forkant med, at jeg snart stopper og det er jo kun godt..
Så istedet for mine egne 2 faste rådgivere, som jeg plejer at være sekretær for, så er de givet videre og jeg passer så den anden elevs opgaver, fordi hun er på skole.
Det er sån set kun fair, men skide irriterende!
Altså, jeg er lidt autistisk, så kan bedst li at lave det, som jeg plejer, haha..
Det hjælper selvfølgeligt helller ikke, at jeg efter flere års pause fra P-pillerne (ikke for at blive gravid) er begyndt på en helt ny type her for en måned siden, for jeg er under kraftig hormonel påvirkning de her dage og det kan jo gøre en lidt... ude af balance!

Så denne weekeend skal bruges på afslapning og hygge sammen med Kristian, så det mentale overskud igen kommer i plus.
Tror, at vi blev enige om at tage en lille tur ind til byen og kigge idag, for Kristian trænger til nye bukser og så kan jeg li slå et smut forbi torvet. Blomster skal der til!
Ellers skal vi bar hygge med middagslur, film, god mad, magasiner, gåtur og hvad vi nu har lyst til resten af weekenden.
Meen, jeg kommer nok ikke uden om, at der skal vaskes tøj og gøres badeværelse rent imorgen:)

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Lyder bestemt som fornuftige weekendplaner - god fornøjelse med det :-)

MissMuffin sagde ...

Taak, jeg nuder allerede på højtryk:)