tirsdag den 4. januar 2011

Opgave-skrivning på programmet..

Nicole var her en tur igår aftes og det blev lidt sent med god mad og film.
Så jeg er faktisk først li stået op!
Jeg fik lavet lidt mere på opgaven igår, et par sider mere og udkast til det dumme spørgeskema, men idag skal den have et ordenligt ryk.
Nogle gange gælder det bar om at få skrevet mest muligt, så kan man altid rette i det bagefter.
Så tror jeg nemlig jeg holder "summe-dag" imorgen, hvor jeg ikke rigtig vil lave på opgaven.
Jeg kan godt li, at få den lidt på afstand, så kan jeg bedre være lidt kritisk på det jeg har skrevet når jeg kigger på det torsdag.
Nu må jeg hellere få lavet den smoothie og komme i bad:)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Held og lykke med opgaveskrivningen, jeg sidder og læser til eksamen, så jeg føler med dig :)

- Maj

MissMuffin sagde ...

Maj, så føler vi med hinanden nu! Lektier sucks!

Line sagde ...

Øv, jeg laver også opgave. Hvad er det du læser?

MissMuffin sagde ...

Offentlig administration- dvs. jeg er færdig som sekretær inden for det ofentlige om ca. 2 mdr.
Så det er den afsluttende fagprøve jeg "hygger" mig med.
Jeg vil læse videre til december, så jeg kan vidst lige så godt vænne mig til lektierne, for de bliver hvertfald ikke mindre til den tid..