mandag den 3. januar 2011

Verdens ondeste hundemor..

Der er ikke meget taknemmelighed at spore herhjemme.
Glad kommer jeg hjem med en ny økologisk og allergivenlig shampoo med citrusduft til Emma, så hun kan få et dejligt lunt bad, men tror I, at damen er taknemmelig?
Nej nej, jeg må jagte hende rundt i lejligheden for overhovdet at få hende i bad og nu ligger hun lunt og blødt i håndklæder og tæpper, mens hun sender mig onde og skulende blikke!
Andre damer bliver glade for skønhedspleje, men det er vidst ikke alle:)
Shampoo'en er fra det økologiske mærke "B&B" som er udviklet af 2 danske hundefrisører.
Der er flere foskellige at vælge imellem (lavendel, citrus, jojoba, melisse og en balsam med rosenolie), som har hver deres egenskab.
Fælles er, at shampoo'en er uden farvestoffer, parabener, silicone, kunstig parfume og andre tilsætningsstoffer, som er med til at gøre dem allergivenlige.
En flaske koster ca. 80 kr. og skal fortyndes 1:10. Jeg tænker, at til Emmas størrelse er der 10-15 vaske i sån en flaske, så det synes jeg ikke er dyrt.
Det er købt i den nye Dyreehandel i Østergade i Nørresundby, Happy Hund og Kat, som også har en hjemmeside.

6 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Hæ hæ- det er vist kun os mennesker der synes den slags dufter godt. Er man en hund er det ganske andre dufte der er delikate- dem synes vi sjældent om--- Godt nytår

MissMuffin sagde ...

Karin, jeg fortrød også lidt, at det blev den med citrus da jeg kom hjem, for Emma hader lugten af appelsin-og mandarinskal.
Heldigvis er hun heller ikke vild med døde dyr og sån.
Godt nytår.

Anonym sagde ...

Utaknemmelige skarn, jeg tager da gerne imod sådan en behandling ;-)

Mange hilsner
Birthe

Guapizimo sagde ...

Hvor er hun sød på det billede, selvom hun ikke ser videre tilfreds ud ;)

Janne B.T. sagde ...

Haha, åh.. Sikke et billede!

MissMuffin sagde ...

Ja ik Birthe, det er da skønt med lækker sæbe og varme bade:)

Guapizimo, jeg synes hun ser lidt dum ud:)

Janne, du kan godt se, at hun lider rigtig meget ikke:)