tirsdag den 4. januar 2011

Jeg klarede den!!


Så nåede vi forbi nytår uden at jeg købte en kogebog i hele 3 måneder!
Ha, hvor er jeg sej!
Og hvilken måde er bedre at fejre det på, en ved at købe en ny kogebog:)
I Netto i søndags smuttede "A piece of cake" af Leila Lindholm hvertfald li ned i kurven:)
Bagebøger er altså mine ynglings-kogebøger!
Jeg har også efterhånden samlet en stor bunke af opskrifter, som jeg gerne vil ha afprøvet, men der skal li være tid og lejlighed til det.
Kristian er ikke den store kagespiser, så det er ikke meget ved at bage med mindre vi har gæster, for vi når ikke at få det spist.
Lige før jul sendte CoolStuff mig denne seje bageform- så kan man snakke om en ordenlig muffin:)
Glæder mig sån til at få den afprøvet!
Det kræver dog et lidt større selskab, for det bliver vidst en ordenlig og solid basse. Tænker, at jeg vil bage underdelen som chokoladekage og overdelen som banankage:)

9 kommentarer:

Små Stunder.. sagde ...

Glæder mig til at se og høre, om det færdig resultat.
Og kender alt for godt til dit "lille" problem , omkring indkøb af kogebøger!
Køber selv mange bøger og jeg er ved at være presset med plads. UPS!

MissMuffin sagde ...

Jeg har virkeligt også mange og slt for lidt plads. Suk.
Når jeg vinder i Lotto køber jeg sq et ordenligt hus og indretter et kogebogs-bibliotek:)

Piskeriset sagde ...

Det er flot gået! Husk at i denne måned er det ekstra sjovt at købe kogebøger, for der er mange på udsalg :-)

Jeg synes også, at mine kogebøger fylder mere og mere... kan kogebøger tage på? Ja, for jeg har da ikke købt flere... eller... næsten ikke... :-P

MissMuffin sagde ...

Piskeris, jeg tror godt de kan tage på. Især dem med kager og desserter, for de er jo fulde af fedt og sukker!
Herhjemme er det blevet så galt, at vi ønskede os et gavekort til Ikea i julegave, så jeg ku få et skab med mere plads, haha:)
Jeg synes ikke rigtig, at der er noget spændende på tilbud. Det er altid de samme, der er sat ned når der er udsalg..

Camilla sagde ...

Godt klaret! Jeg elsker altså også kogebøger, men bruger dem desværre ikke helt tit nok!

Glæder mig til at se hvad du får lavet med den store muffinform :o)

knus
Camilla

Maj sagde ...

Hvor er du altså bare dygtig! Og hvor ser den spændende ud, den der kæmpe muffin form, det er jeg godt nok spændt på at se resultatet af :) :)

Du er ikke den eneste med en kogebogsafhængighed, min Svigermor og Manden har rottet sig sammen i mod mig, og har boykottet at give mig kogebøger i gave - ha haha...

- Maj

MissMuffin sagde ...

Camilla, jeg synes selv, at jeg bruger dem ret flittigt. Både til at bruge opskrifterne, men også til inspiration og små fif:)
Jeg er også ret spændt på formen, for det er nogle store portioner der skal arbejdes med!

Taak Maj..
Men fik altså helt ondt af dig. Hvor er de slemme! Bar vent, de opgiver dig nok helt til sidst, Kristian og min familie har indset, at der ikke er noget at gøre, haha:)

Britt sagde ...

Jeg ved snart heller ikke, hvor jeg skal gøre af alle mine kogebøger:-) Jeg har også stået og kigget på den der fra Netto, kan den anbefales?

MissMuffin sagde ...

Britt, der er nogle enkelte spændende deri, men der er også nogle lidt kedelige imellem.
Men til prisen synes jeg den er fin:)