søndag den 30. januar 2011

Det var så den weekend..

Ja, så er weekenden allerede forsvundet.
Det har været en dejlig weekend, men jeg synes godt nok, at jeg er lidt flad idag.
Kan jeg få indhentet det jeg mangler på arbejde, så tror jeg, at jeg vil ta en fridag den her uge.
Har nemlig li lidt ferie, der heller må blive brændt af inden jeg stopper:)
Marie holdt en rigtig dejlig og festlig 25-års fødselsdag med masser af sang og snak, det var en rigtig god fest, der sluttede kl. halv5 for mit vedkommende.
Idag har den så stået på 1-års fødselsdag i Brovst, så jeg er lidt kvæstet nu.
Min seng kalder tidligt!

4 kommentarer:

Bitten sagde ...

Jeg synes også allerede min seng er begyndt at kalde, og det på trods af, at jeg ikke har lavet det vilde denne weekend. Men på den anden side har jeg haft rengøringsflip i dag, så lidt hvile er velfortjent...

MissMuffin sagde ...

bitten, når man har ydet skal man også nyde, så det er helt velfortjent at smute tidligt under dynen- vi skal jo også have vores skønhedssøvn:)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Jeg ved lige hvordan du har. Jeg sætter også virkelig pris på at jeg lige har en enkelt fridag i morgen inden jeg skal starte på tirsdag.

Var i øvrigt i Bilka forleden og der var ingen Hummingbird Bakery, til gengæld var der en masse andre gode kogebøger :) Så ikke helt forgæves - hvis man da havde nogle penge!

MissMuffin sagde ...

Anna, jeg drømmer om forlænget weekend!
Jeg kan tydeligt huske, hvor stor en bunke jeg efterlod i fredags og den skal udryddes inden at jeg kan tillade mig at holde fri- så der skal knokles igennem!