onsdag den 26. januar 2011

En lille muffin...

Det er altid godt at være gæst hos Lise, for udover god mad, så er der næsten også altid en lille muffin som dessert. De her smagte lidt af cheesecake, uhm!

Når vi nu snakker om kager, så fik jeg en mail fra Ann igår aftes med en lille servicemeddelelse:
"The Hummingbird Bakery" kan lige nu købes i Bilka i Tilst (Århus) i den danske udgave til 59 kr.
Den er produceret for Dansk Supermarked A/S, så derfor er den nok kun at få i Bilka / Føtex / AZ. Så afsted med jer!

7 kommentarer:

camilla0estergaard sagde ...

Mums mums mums :-)
- Nu bliver jeg helt lækkersulten.

Leslie sagde ...

Hej!

Jeg har tagget dig i The Versatile Blogger-award.
Reglerne er enkle, hvis du vil være med. Du skal linke til den person som gav dig awarden (mig), fortælle 7 facts om dig selv og ellers tagge/give en award til 15 andre. Du kan se indlægget på min blog:)

hilsen Leslie
www.leslies.blogspot.com

Maj sagde ...

Jamen der kan man bare se, det anede jeg slet ikke, til trods for at jeg har arbejdet i Bilka i 5½ år! Men gode nyheder til dem der craver den mest fantastiske muffin/cupcake bog!

- Maj :)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Hmm... Måske man så lige skulle lure efter den når jeg skal i Bilka i Skalborg på fredag!

MissMuffin sagde ...

Camilla- den var også ret god:)

Hej Leslie
Jeg kigger li på det- men det lyder meget som den blogleg jeg er tagget i?

Maj, så er det godt at der sidder nogle snu kvinder rundt omkring, som gerne deler deres viden:)

Anna, giv mig li et prej hvis du finder den ik:)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Hehe det skal jeg nok :)

MissMuffin sagde ...

Super:)