mandag den 24. januar 2011

Eksamenstid..

Så er det eksamensdag, suk...
Men først i eftermiddag, så jeg kan tage den med ro noget endnu.
Planen var også lige at få handlet den smule, som mangler til de næste dage, men det skulle også være til at nå- hvis altså jeg ikke sidder fast her i den gode stol alt for længe:)
Er der nogen der ved, hvilken blomst der er på billedet? Jeg købte en buket på torvet i lørdags og de er bar så fine.
Måske det er nogen, som kunne plantes ude i kolonihaven?
Jeg er klar til forår og til at komme i kolonihaven, så i år skulle der gerne plantes nogle blomster, for dem er der for lidt af derude!

6 kommentarer:

Maria sagde ...

Vil bare lige ønske dig held og lykke. Blomsten kan jeg desværre ikek hjælpe dig med :)

MissMuffin sagde ...

Tak Maria!

MetteSofie sagde ...

Alt mulig held og lykke herfra, søde Muffin ;)

MissMuffin sagde ...

Tak MetteSofie:)
Begynder lidt at føle, at jeg har brug for det:)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Hm... Jeg synes umiddelbart noget der kunne være i familie med purløget. Men det lyder lidt underligt hvis du siger at du købte det som buket.

Anonym sagde ...

Hejsa - jeg synes dine blomster ligner dem der hedder stjerneskærm (staude), men vidste ikke de kunne fås som afskårne. Blir en rigtig sød lille rund plante med yndige blomster - rigtig god til kolonihaven :-)