søndag den 2. januar 2011

Ghost..

Sån noget plastik-halløj plejer slet ikke at være mig, men efter at ha set Kartells "Ghost" spisbordsstol i flere magasiner stylet sammen med pasteller og gamle møbler er jeg blevet ret forelsket!
Se bar her, hvor fint ser det ikke lige ud:
Prisen derimod, er der intet at blive forelsket i: Min. 1.700 kr. pr. stol skal man af med.
Det er ikke lige noget, som jeg kan/eller vil betale for en enkelt stol.
Sån 4 stole ville bar se rigtig fint ud herhjemme, især hvis det pastelgrønne bord li fik en klat hvid eller grå maling istedet.
Jeg må nøjes med at drømme:)

8 kommentarer:

Belinda sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Belinda sagde ...

Ikea har en stol der minder lidt om den til 595kr(http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90185320) - og ilva har en til 699kr (http://www.ilva.dk/produkt/58101109/elizabeth?maingroupurl=stole&webgroupid=)

Marie sagde ...

Hvis jeg skal være ærlig, vil jeg hellere end gerne give 1.700 kr for sådan en stol, for det er altså en stol man kan have hele livet.. Man skal dog være utrolig sikker på, at det er netop den stol, som man ønsker at skulle se på de næste par år, derfor ville jeg måske hellere vælge en stol som Arne jacobsen "Syver/7'er" eller "Myren", men til dit bord vil plastikstolene være så smarte! :-)

MissMuffin sagde ...

Bella, Ikeas stol kan jeg ikke li, den har jeg også kigget på.
Stolen fra Ilva derimod er rigtig fin og ville sikkert også være mere praktisk uden armlæn, da vi jo ikke har så meget plads her.
2.800 kr for 4 stole er dog oss li i overkanten, men tak for tippet!

MissCrea, jeg går virkeligt ikke op i sån noget design og synes sån set, at det er at tage overpris i mange tilfælde, bar fordi tingene har et fancy navn.
Jeg kommer aldrig til at have de samme møbler hele livet, for jeg har desværre en evne til at ombestemme mig med jævne mellemrum eller forelske mig i nye ting, selvom jeg har noget udemærket i forvejen, haha..
Lige nu er det li de her stole, men det kan hurtigt ændre sig- de ville bar li være så fine herhjemme som du siger:)

Stine sagde ...

Jeg bryder mig bestemt heller om sådan nogle plastikmøbler... men jeg kan godt se at med den styling bliver det ok. Jeg er dog ikke omvendt :)

MissMuffin sagde ...

Stine, måske jeg oss bar har slået hovedet- hvem ved:)
Ej, jeg syns bar de er et frisk pust til "mormor-stilen", som alle siger der hersker herhjemme..

Kirsten sagde ...

Nåååå - det er en stol der blev skrevet om ;-))) det første jeg tænkte da jeg så overskriften var filmen GHOST ;-))) som er så sød...

MissMuffin sagde ...

Kirsten, der er vidst mange muligheder, haha..
Denne gang en stol, men det kunne nok lige så nemt ha været filmen- den har jeg dog ikke set endnu:)