torsdag den 13. januar 2011

Slut, prut, finale!

Så skal der bar afleveres imorgen:)

16 kommentarer:

Maj sagde ...

T I L L Y K K E!!!

- Maj

MissMuffin sagde ...

TAAK:)

Marie sagde ...

Flot forside, og tillykke! :D

MissMuffin sagde ...

Tak- min lærer elsker sån noget:)

Kathrine sagde ...

Ja flot forside, lækkert at den er klar til aflevering! :-D

MissMuffin sagde ...

Det er dejligt Trine, så nu skal der altså stoppe med at sne så det li er til at smutte ud med den imorgen:)

heidi sagde ...

Til lykke med færdiggørelsen - det må være pænt dejligt :-)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Tillykke med det færdige resultat, og held og lykke med den efterfølgende bedømmelse. Det kan vist kun blive godt, ifl. udseendet at dømme :)

Knus fra mig

Piskeriset sagde ...

Sådan! Så skal der holdes weekend for fulde gardiner og med god samvittighed ;-)

Anonym sagde ...

SÅDAN! :-)

Mange hilsner
Birthe

MissMuffin sagde ...

heidi, det så skønt- fortrød endda, at jeg ikke bar afleverede i eftermiddags:)

Tak Kristine, det bliver spændende når jeg nu skal op til eksamen, om en pæn forside hjælper:)

Piskeris, det er super skønt- men der skal faktisk arbejde lidt i weekenden:(

Kirsten sagde ...

Det er sådan en herlig fornemmelse, når man kan sige "slut - prut - finale" ;-))

Sandra sagde ...

Åhr, bare det var mig, der var færdig, men et stort tillykke til dig! :)

MissMuffin sagde ...

Tak Birthe:)

Det er det nemlig Kirsten. Nu skal eksamen bar overståes, så jeg kan komme videre:)

Tak Fru H-T, det er nu også en dejlig fornemmelse!

Helle sagde ...

TILLYKKE. Den ser indbydende ud ! Håber du får en god bedømmelse for den. God weekend <3

MissMuffin sagde ...

Tak Helle- det må eksamen d. 24. januar vise om jeg gør:)