mandag den 24. januar 2011

TI!

Så er den eksamen overstået:)

31 kommentarer:

Frk. Hyms sagde ...

Tillykke med det :)
Og tak for en dejlig blog og nogle skønne opskrifter..

heidi sagde ...

Super flot! Stort til lykke :-)

Garn, hund & kat sagde ...

Godt gået - tillykke :-)

Irene sagde ...

Wawwww...Et kæmpe tillykke herfra, det var super flot.

MetteSofie sagde ...

Jaaaa.. hvor flot! STORT tillykke herfra! Kan tydeligt huske hvordan det var til min egen eksamen, da jeg blev udlært ved kommunen. Det må være rart, at det er overstået nu. Håber du har et job i vente ;)Knus MetteSofie

Ria sagde ...

Tillykke med det flotte resultat! Var det hvad du havde forventet? Hvilken eksamen var du oppe i ? :)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Tillykke tillykke tillykke!! :D

Bitten sagde ...

Det er simpelthen bare lækkert, tillykke med det :D

Godte sagde ...

Sådan! Tillykke! :-D

Mette sagde ...

Tillykke :)

Anonym sagde ...

Tillykke, tillykke, tillykke...
kh Anni

Kirsten sagde ...

KÆMPE tillykke ;-) super flot...

Birthe sagde ...

Tillykke Sabina , godt gået :-)
Hilsen Moster

Linebinevaskemaskine sagde ...

så forstyrrede jeg ikke alt for meget ;) stort tillykke :D det er en fantastisk karakter. jeg indvier forresten bitten i "vores planer" når hun besøger mig i morgen :)

Eva Nynne sagde ...

Sådan! Tillykke :-)

MissMuffin sagde ...

Frk. Hyms- tak og tak for rosen om bloggen:)

Tak heidi!

Tak Garn,huns&kat:)

Tak Irene:)

Tak MetteSofie- du ved jo li, hvordan det er:)
Det har jeg ikke, for jeg vil gerne læse videre til socialrådgiver til september.

Maria Wildchild, jeg var oppe og forsvare min fagprøve inden for offentlig administration- jeg er uddannet sekretær i Brønderslev Kommune d. 28.februar.
Jeg havde ikke forventet så meget, men regnede med jeg lå på et stort 7-tal.

Tak tak tak Anna:)

Tak bitten- du er forresten involveret i slemme planer sammen med Line og mig:)

Tak Godte!

Tak Mette!

Taak Anni:)

Tak Kirsten, jeg er også godt tilfreds.

Tak Moster:)

Det gjorde du nemlig ikke Line:)
Et 10-tal er rigtig godt, men nu er det heller ikke universitets-niveau:)
Lyder bar godt, synes det ku være rigtig hyggeligt:)

Tak Eva!

Marie sagde ...

Tillykke, var også selv op her i dag i mundtlig fysik/kemi.. Troede virkelig jeg skulle dø. :D

Camilla sagde ...

Stort tillykke :o)

MissMuffin sagde ...

MissCrea, fysik/kemi?! Så var jeg død! Hvordan gik det?

Tak Camilla:)

Maj sagde ...

T I L L Y K K E!!!!!!


Hvor er du sej, og sparker bare for vildt meget numse :D :D

- Maj

Anonym sagde ...

Du er da for sej - TILLYKKE!!!

Mange hilsner
Birthe

Maria sagde ...

Tillykke!!!

Lea sagde ...

Super flot, tillykke med det!!

Anonym sagde ...

Stort tillykke

Hilsen Tanja

P.S. Har forøvrigt afholdt min fødselsdagsbrunch for mine skønne veninder. Maden blev super. Tak for god inspiration

MissMuffin sagde ...

Taak Maj:)

Taak Birthe!

Tak Maria!

Tak Lea!

Tak Tanja!
Dejligt at brunchen blev en succes:)

Piskeriset sagde ...

Sådan! P*ssegodt gået :-D

Marie sagde ...

Det gik faktisk okay, jeg var så bange for, at jeg ville trække magnetisme eller transformation, også var jeg død.. Men heldigvis trak jeg salte, også vidste jeg, at jeg ihvertfald kunne snakke om gødning.. Desværre var jeg så nervøs til at starte med, at jeg kludrede lidt i en kemisk reaktion, men pyt.. Jeg fik alligevel 10. :)

MissMuffin sagde ...

Tak Piskeris:)

Tillykke MisCrea- skide godt:)
Uanset hvad, så havde jeg aldrig klaret den!
Jeg er matematisk student og bestod med nød og næppe min fysik-eksamen:)

Christina sagde ...

Ønsker og tillykke :)

Christina sagde ...

ups og=også

MissMuffin sagde ...

Tak Trine:)