tirsdag den 25. januar 2011

Endnu en tirsdag..

Eksamen igår udløser desværre ikke en hviledag idag:)
Op og på arbejde igen, for der er nok et par bunker, som skal tilses:)
Jeg kunne nu godt ha brugt min varme dyne lidt længere endnu.....
Selvom jeg har sovet mine 7½ time, så er jeg stadig træt, for jeg drømmer rigtig meget for tiden (altså, at det jeg kan huske)..
Om at komme for sent, om ting jeg skal huske, om ting der har gjort indtryk, om eksamen, det nye arbejde.
Jeg er bestemt ikke stresset, men drømmene er virkeligt stressede, så sover man ikke så godt.
Øv altså!

4 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Det fortjener du ellers. Et kæmpe tillykke her fra♥ Hvor flot. Man er altid lidt underlig ovenpå en eksamen. Hvor er din blog blevet flot. Headeren passer flot til baggrunden. Ha en dejlig dag♥

Julie sagde ...

Jeg føler med dig... Jeg drømmer os konstant lige for tiden, og man føler sig nemlig helt stresset, når man vågner op om morgnen!..

Anonym sagde ...

Kender godt det med at drømme kan stresse helt vildt...

Sikke en smuk blomst :-)

Mange hilsner
birthe

MissMuffin sagde ...

Taak Tina:)
Jeg har nu ikke været sån særligt nervøs.. I takt med, at jeg er blevet ældre er jeg blevet ret god til at slappe af til eksamen.
Tak, det var skønt at genfinde det gamle look:)

Det gør man nemlig Julie!
Så er der mange ting at tænke igennem:)

Det kan de nemlig Birthe- og det er ikke engang dårlge drømme!
Jeg tror, at det er en nellike. De holder rigtig godt!