mandag den 3. januar 2011

Hverdag igen..

Så starter hverdagen op igen med tidlige morgener..
Kristian var noget træt af det da hans ur ringede for et kvarter siden:)
Hverdagen starter sån set også for mig, men ikke mere end at jeg stadig kan tulle rundt i nattøjet dagen lang hvis jeg vil det.
De næste 14 dage skriver jeg nemlig fagprøve herhjemme, så jeg bestemmer selv tempoet.
Må nok indrømme, at jeg ikke er topmotiveret for at skrive opgaven, men det skal jo gøres.
Jeg fik skrevet 3 sider igår, så nu mangler jeg kun 17 sider:)
Værst er, at dagens opgave idag er at få lavet et spørgeskema, som jeg kan genere nogen med, for det er en del af opgavebeskrivelsen.  Baah...
Min r** har det ikke for godt, for jeg skvattede for fulde udblæsning igår med Emma i den ene hånd og en fyldt indkøbspose i den anden, så det eneste der var til at tage fra, var jo ligesom den.
Idag er den godt øm, så det er vidst fint at jeg kan skifte mellem husets bløde møbler og ikke bar en hård kontorstol:)
Nu vil jeg starte morgenen med en smoothie, et varmt bad og en gåtur med Emma:)

6 kommentarer:

Kathrine sagde ...

God opgaveskrivning! Træls at du faldt :-/

KH Trine

MissMuffin sagde ...

Tak Trine...
Jaa, det var ikke det sjoveste.
Oss fordi jeg bliver enormt pigesur når sån noget sker og Kristian så bar stod og kæmpede for ikke at knække helt sammen af grin...

Piskeriset sagde ...

Øv! Godt du er hjemme i dag. Jeg tror også, jeg vil gå lidt tidligere i dag, så jeg kan liste af sted på de isglatte veje.

Pøjpøj med skrivningen!

MissMuffin sagde ...

Der er hvertfald vildt glat.
Emma gider knapt nok at ud, for hun skøjter bar rundt!
God arbejdslyst:)

Eeyorenyk sagde ...

Åh, også dig. <3

Jeg skvattede også forleden - Direkte på røven på isen og for helguland, hvor gør det ondt! O_o

Måtte en tur på skadestuen i går, men endte med at blive sendt hjem igen efter tre timer... Der var det så midnat. Hvis det stadig gjorde ondt i dag, skulle jeg så komme igen.

Det gør stadig ondt, men ikke nær så ondt - Så krydser fingre og tager chancen ved ikke at møde op, tror jeg. :s

God bedring - Og god fornøjelse med opgaven, også selvom du ikke selv glæder dig. :)

MissMuffin sagde ...

Jeg har kun scoret 2 små blå mærker, så det er heldigvis ikke så slemt:)
Emma overlevede heldigvis også, jeg havde hende i hendes transportkasse i den ene hånd, men hun så nu ikke ud til at have bemærket flyvturen særligt meget:)
Lad os håbe, at du slipper med forskrækkelsen!