torsdag den 13. januar 2011

Når man tror, man er færdig...

Jeg var jo svært tilfreds med mig selv igår fordi jeg synes, at opgaven faktisk var færdig, der manglede bar li den der sidste finpudsning.
Så var jeg jo med mine kollegaer på kursus igår sammen med en jurist, og det kommer li til at kræve lidt omskrivninger.
Tror jeg måske li har haft "JA-hatten" lidt for meget på, mens hun helt klart havde "NEJ-hatten" på, så jeg skal li ha skrevet nogle af hendes betragninger ind. SUK..
Et par timer, så burde jeg være klar til at køre til Brønderslev og få den læst igennem, lagt i orden og udskrevet..

Er nu lidt træt, for var i madklubben igår og det var rigtig hyggeligt, men blev lidt sent:)
Vi ser hinanden for lidt, så der er jo megen snak der skal klemmes ind mellem god mad og et lille spil:)

3 kommentarer:

vægttab sagde ...

nice blog

Maj sagde ...

Åhh hvor træls! Men på den anden side, er det måske meget godt at du fandt ud af det, så bliver din opgave jo bare det meget bedre!!

- Maj

MissMuffin sagde ...

Tak vægttab:)

Maj, det er jo det- tvivler bar på min lærer ville opdage det, haha:)