søndag den 23. januar 2011

Lykken er...

Pandekager med is en søndag eftermiddag..

11 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Der burde have været en advarsel i den overskrift... *saaaavle*

MissMuffin sagde ...

Haha, sorry:)
Jeg er så proppet li nu!

Kathrine sagde ...

Sådan en omgang kunne jeg godt lige fortærre. Uuuhm :-)

God søndag!

MissMuffin sagde ...

Trine, hvem kunne ikke li klemme en pandekage ned:)
God søndag:)

Nina sagde ...

Det kunne jeg vist ikke være mere enig i :)

Maj sagde ...

Uhhhm Pandekager med is, såååå lækkert!

Jeg har en stor svaghed for hjemmelavede pandekager, laver det sjældent, ikke fordi jeg ikke gider, men for ikke at friste mig selv, for jeg kan ikke stoppe igen - ha haha...

- Maj

Camilla sagde ...

Uh, det kunne jeg da vist også godt have klaret en omgang af :o) Mental note to self - spis snart pandekager!

knus
Camilla

MissMuffin sagde ...

Nina, du må ud og lave pandekager:)

Maj, jeg er også vild med pandekager, men 2 er som regel nok til mig- men jeg elsker dem også kolde dagen efter med et tyndt lag smør på og så rullet sammen. Uhm..

Camilla, man skal gøre det, som gør en glad- idag var det solskinstur og pandekager:)

Den positive vejleder sagde ...

Ååårh ja, det ligner sørme også indbegrebet af en helt fantastisk søndag :-)))

MissMuffin sagde ...

Eva, det var hvertfald li til at holde til:)

Anders Dahl sagde ...

Sidder i Amerika og viser dine pandekager til nogle venner. De kender ikke meget til danske pandekager med is, men nu er de blevet vilde med ideen om dem efter at have set sit foto.