torsdag den 26. marts 2009

Dårligt fjernsyn og popcorn...

Den smukke rose har jeg fået af Kristian, den står ved siden af min seng og dufter...

De suser og regnen pisker, så hundene og mig hygger i sofaen med tæpper, pyjamas og dårligt fjernsyn. Om lidt vil jeg lave en ordenlig omgang popcorn, lune og sprøde. Da jeg kom af toget idag kom jeg forbi Kennedy-arkaden, og duften af lune popcorn fra biografen hang i luften og fristede. Så godt der er en pakke i skabet, så det på ganske øjeblikke kan laves en ordenlig skål. Trænger til lidt godt og lidt ro..

Jeg er så ufatteligt træt for tiden og sover heller ikke særligt godt, så jeg hænger kun lige sammen. Jeg fik ordnet det værste kaos i lejligheden da jeg kom hjem, men føler stadig at her roder, køleskabet er efterhånden temmeligt tomt og der trænger til at blive kørt en tur med støvsugeren. Har oss bare så dårlig samvittighed over for hundene, for har slet ingen overskud til dem de her dage..
Godt der snart er weekend..


Ingen kommentarer: