søndag den 22. marts 2009

Kan du så stå op..

Igår blev vi lokket i gode venners selskab, med hygge og rigtig lækker mad og var først sent hjemme- nøj hvor var jeg træt.
Men hundene er ligeglade, de er vant til at stå tidligt op sammen med mig, så idag skulle ingen undtagelse være, så jeg blev jaget op. Nu har vi været ude at gå et par ture og alle er tilfredse. Vejret er koldt, men klart, og solen titter frem- måske vasketøjet kan komme ud og hænge idag.
Den sidste uge har været hektisk, så lejligheden trænger til at få en kærlig hånd, og det er der tid til idag..

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder som den dejligste aften, du havde i går! Rigtig godt at høre efter det triste, der er sket i jeres liv.

Ha' en god søndag, her skal huset også have en kærlig hånd :)

Karin Grøn sagde ...

Jeg elsker hverdagen- mest af alt elsker jeg hverdagen---- skrev Dan Turell engang. Godt dine hunde kunne få dig tilbage til hverdagen, så du nu er i bedre humør og solen gør jo også sit. Her står den på havearbejde så rengøringen venter til i morgen når vores to hunde har slæbt det halve af matriklen IND på stuegulvet. Så bliver det vist min tur til at få det UD igen

MissMuffin sagde ...

Madame: Det var det også, vores venner har været den bedste støtte man kan få, og deres indsats har været overvældende, og det varmer virkeligt.
God søndag til dig:)

Karin Grøn: Hundene er de værste vanedyr der findes, de vil have tingene som vi plejer:)
Desværre har vi ingen have hvor vi bor, ellers var det helt sikkert også der vores tid skulle ha været brugt.
God søndag..