mandag den 23. marts 2009

Altid plads til en ekstra...

Det nye arbejde er super spændende, men stadig lidt hårdt, og idag er jeg bar rigtig træt. Kristian havde en gammel aftale om biograftur, så jeg er alene hjemme. Det passer mig fint, men orker simpelthen ikke at lave mad- jeg er selvfølgeligt bare sulten efter varm mad idag efter at have levet af take out den sidste uge. Så jeg smuttede lige forbi farmor for at høre hvad de skulle have til aften, og det var noget lækkert, så jeg inviterede mig selv på mad. Hos farmor er der altid plads til en ekstra:)
Så nu mangler Emma og mig bare at smutte en tur i solskinnet inden vi får aftensmaden serveret...

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg forstår for godt, at du syntes det er hårdt med det nye arbejde..
For du er lige midt i en ualmindelig hård tid.
Godt du kan lidt mad og hjertvarme hos familien.
Knus fra Ærø

MissMuffin sagde ...

Der har hvertfald været tryk på de sidste mange dage, men det lysner forude:)