søndag den 29. marts 2009

Hjem til moar...

Pga alle de ting der har været på det sidste har jeg ikke været hjemme hos min mor i en måned, så jeg er begyndt at få lidt hjemve.
Idag kører jeg en tur hjem og ser til dem allesammen.
Solen skinner lidt her i Nørresundby, og det mangler da bare, når vi nu er gået ind i sommertid:)
Jeg håber vejret holder så vi kan komme en tur til vandet med hundene..
Men først skal mine egne vovser en tur ud, hvis de altså er til at få ud af fjerne, de er noget sløve idag..

4 kommentarer:

Anette sagde ...

Dejligt med en tur hjem! Håber du får en god tur og en dejlig søndag med godt vejr. Knus

Mette Lykke sagde ...

Kære Muffins du må have en rigtig god tur hjem til mor, jeg håber også på godt vejr så jeg kan komme ud på en lang hundetur...

Pernille på 1. sagde ...

Kære Muffins, piger på 21. skal komme hjem til deres mor.... griner, hvorfor siger jeg lige det, jo min datter Cecilie er 21, og hun har bare at komme, men hun bor i samme hus, så vi ses.
Kan du have en rigtig dejlig dag

MissMuffin sagde ...

Tak allesammen, det har været en skøn dag:)