onsdag den 4. marts 2009

Til grin..

Ja, til grin kan man altid blive.
Da Dianna er på arbejdsrejse til Bruxelles har hun været så sød at lade mig låne bilen, og det har bare været så skønt.
Men sån en bil skal også have benzin, og da lampen gav sig til at blinke svingede jeg ind på den nærmeste tankstation. Men så kom problemet: Hvordan f***** får man sån et tankdæksel af? Nøglen kunne ikke bruges og der var ingen knap nede ved siden af rattet, så jeg blev lidt desperat og ringede til Kristian, som umiddelbart ikke kunne hjælpe. Så han ville ringe til Morten som havde haft sån en. Morten svarede ikke, så han ringede til Søren, som ringede til Line, som så rigede til sin storebror der har en bil magen til. Alt dette foregik midt inde på Kristian arbejde, så der er snart ikke et sted hvor jeg ikke blev stemplet som dum blondine:(
Og havd laver sån et tankdæksel-knap nede ved side af sædet hvor man ikke kan se det?!

4 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Ja.. til grin kan man altid blive, er der nogen der siger.. Jeg kender det alt for godt.. Godt du fik hjælp, og hvorfor skal sådanne en lille ting værre så vanskelig..
De kan da bare lave det ens på alle biler...

MissMuffin sagde ...

Nemlig- men sker det igen spørger jeg bar en tilfældig mand på tankstationen om hjælp, det vil være mindre pinligt:)

Irene sagde ...

Jeg ved svaret.........
Det er en mand der har valgt hvor den knap skal sidde, derfor ikke logisk ;-)

MissMuffin sagde ...

Haha, Mrs.Cakeaholic, du kan kun have ret:)