onsdag den 25. marts 2009

Et par flotte fyre...

Alt gik bare som det skulle idag, Lucas og Balder kunne lide hinanden med det samme og fik tumlet en masse i haven.
Balder er en sjov hund, han er stor og har lange ben, men indeni er han vidst en værre lille skødehund, og godt forkælet er han også blevet. Jørgen fik Balder fra et internat, ligesom hans gamle hund Taro. Det kræver masser af arbejde og tålmodighed. Balder kom fra en flok narkomaner, og var meget kuet. Selv nu forlader Balder rummet hvis Jørgen sidder i sofaen og ryger en cigaret, hvad mon den stakkels hund er blevet udsat for..
Om 14. dage flytter Lucas ind til Jørgen og Balder i Voerså, og så håber jeg at Lucas straks falder ind i deres liv. Jeg lovede Kristiasns mor at passe på Lucas og nu ved jeg at Jørgen gør det for mig, så det er med et lettet hjerte og god samvittighed at vi skal aflevere ham...

4 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

Nåååhhr... det var godt, det endte lykkeligt. Har også forsøgt at overbevise min far om, at det liiige var hunden for dem. Men det afblæser jeg lige igen. :-)

MissMuffin sagde ...

Der ville han nu også kunne ha fået det rigtig godt!
men bar vent, vi skal nok finde noget andet til dem, haha:)

Madame sagde ...

Det var bare så dejligt at læse, MissMuffin!

MissMuffin sagde ...

Ja, det er så skønt!!