fredag den 27. marts 2009

Næsten som på cafe..

Kristians ønskede sig burger til aften, og det fik han!
Med bacon, ost og alt hvad der hører til- dog ikke fritter, for vi ved at vi ikke kan klemme så meget ned..
Bollerne er fra Salling, deres ciabattaboller er så lækre til burgere, så jeg var inde og sige hej til pigerne og hente et par boller...
Nu skal vi slappe i sofaen, Kristian med X-factorfinalen som det meste af Danmark nok skal se i aften, og jeg skal hygge med lidt Peter Beir chokolade og det nye SpisBedre...

Planerne for weekenden er aflyst, vi trænger til at være os selv og få sovet igennem. Det bliver skønt..

6 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

Uhhmn... den ser god ud - I spiser godt hjemme hos jer, hva? Det er nok også en rigtig god idé at hygge lidt ekstra, efter den hårde omgang.

Anonym sagde ...

Det ser som altid vildt lækkert ud :-))

Irene sagde ...

Den burger ville jeg også gerne sætte tænderne i....Uhmmmmm
Se nu og få slappet af og nyde weekenden og hinanden ;-)

MissMuffin sagde ...

Haha, man skal da spise godt:)
Den var super lækker, og så er det også nem mad at lave..
Idag er der endda også til frokost:)

Karin Grøn sagde ...

Tak for hilsenen- jeg kan nu ikke helt huske dig, men jeg gik jo heller ikke i skole med dig.
Han er da vist lidt forkælet ham Kristian. Det ser i hvert fald lækkert ud. Jeg kan se at de to hunde kom godt ud af det med hinanden, men de er også af samme oprindelse, nemlig jagthunde.

MissMuffin sagde ...

Han har krævet at det skal være fast fredags-mad, men det ved jeg nu ikke lige helt om jeg er enig i.
En ting er hvad man er, en anden ting er hvad man tror man er:) Tror ikke der er særligt mange jagt-hunde gener i de 2, de tror vidst nærmere de er et par små skødehunde...