lørdag den 28. marts 2009

Rengøringsvanvid..

Sikke noget omskifteligt vejr vi har idag!
Imorges gik mig og hundene tur i næsten halvanden time og der skinnede solen. Senere blev det gråt, og så kom der ellers bar hagl og torden! Så skinnede solen lidt igen og nu har der den sidste halvanden times tid været kedeligt regnvejr- godt det ikke er mig der er ude at spille fodbold, men Kristian!
Idag har jeg nået en hel masse. Har både været ude at købe ind, vaske op, ordne vasketøj, gjort ovnen og køkkent godt rent, strøget en hel kurve strygetøj, tørt støv af, støvsuget og vasket gulvene. Der trængte og jeg føler mig så dejligt lettet bagefter, alle negative tanker og dumme følelser forsvinder efter sån en omgang. Billig terapi:)
Vores internet har desværre været nede meget af eftermiddagen, og den opskrift på boller jeg ville afprøve findes selvfølgeligt på nettet. Så dem må jeg skynde mig at smide sammen inden der kommer Jamie Oliver her kl 17...

Ingen kommentarer: