mandag den 2. marts 2009

Første dag på job...

Nøj, hvor er jeg smadret!
Jeg er stadig syg, men man bliver jo nød til at tage afsted når det hele er så nyt, så dagen har været hård..
De er allesammen rigtig søde og det lyder som jeg får lov til at være med i rigtig mange spændende ting og får en masse ansvar, så det er jeg bar super glad for, tror jeg bliver rigtig glad for det..
Om lidt skal der købes ind, og inden da vil jeg lige tage 5 min på sofaen og overveje om jeg orker lave aftensmad idag..

3 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Godt at høre du har haft en god dag, trods forkølelsen.. Det var da også pokkers at du skulle have det sådan i dag. God ide at springe over med madlavningen...

Birthe sagde ...

Hej Sisse
Det lyder lige til at være et job for dig, med spænding og ansvar.
Håber du får det bedre snart. Hils Anton :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, det er typisk når jeg skal starte på noget nyt at kroppen strejker:(
Aftensmad blev det dog til, for jeg var blevet godt sulten- pasta med kødsauce er nemt og lækkert...

Hej Moster.
Anton har fået en ordenligt kæletur fra dig:)