søndag den 1. marts 2009

Stadig ramt...

Forkølelsen hærger stadig, så det meste af dagen er gået på sofaen for at samle kræfter til imorgen.. Nullermænd og hundehår trives i bedste velgående, for orker ikke at svinge støvsugeren. Vasketøjet er jeg dog stadig igang med, der er lang tid til næste søndag når vasketøjskurven i forvejen er overfyldt.
Kristian blev sendt i Netto inden han tog til Horsens for at se fodbold, de økologiske brødblandinger der er på tilbud denne uge kunne jeg ikke leve uden:) Hvis vores budget skal have plads til økologi må det købes på tilbud, ellers bliver det hurtigt en dyr fornøjelse, men jeg prøver så vidt som muligt at købe økologisk..
Efter en lille morfar på sofaen har jeg fået det lidt bedre, så håber at kunne skrabe mig sammen til at gå en lille tur med hundene lige om lidt, de trænger..
Aftensmaden blev resterne af tzatikien fra igår, pitabrød og et par små tomater. Nu stinker jeg helt sikkert af hvidløg når jeg starter imorgen, men det kan jeg heldigvis ikke selv lugte:)

Ingen kommentarer: