lørdag den 7. marts 2009

Hvad mon det var vi fik?

Maden var virkeligt lægger på Frederiks Bøfhus, men deres menukort var ikke helt uden fejl, denne var nok den værste:)
Jeg fik en 250 g bøf, og det er meget for mig at spise, men den var så lækker at jeg spiste hele bøffen, den krydrede sauce og de lækre kartofler.. Og selvfølgeligt blev der også plads til dessert! Ikke sidste gang jeg spiser der, der er virkeligt hyggeligt- især i det gode selskab jeg havde. Restauranten er helt ny, med smukke, behagelige møbler. Væggene er prydet af Sussi's- fra Sussi&Leo billeder, som alle kan købes. Ejeren af Frederiks Bøfhus er den samme som ejer Ritz, spillestedet hvor Sussi&Leo nu optræder...
KJdogfood blev virkeligt plyndret, og Emma og Anton har brugt deres lommepenge for meget lang tid. Lige nu ligger de og gumler tilfreds i hver deres lækkeri..
Da jeg kørte fra Lotte ville jeg lige smutte en hurtig tur inden om mormor og morfar i Sæby, hvor moster også befandt sig. Et øjeblik blev til et par timer, og det er ikke længe siden jeg kom hjem..
Nu er jeg godt træt, men har også bare haft en rigtig dejlig dag..

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder som en skøn dag, MissMuffin! Det er så dejligt at spise ude, hvis maden er god. Og så faldt der også lidt af til Emma og Anton - de var heldige ;o)

MissMuffin sagde ...

Jeg elsker også at spise ude, især sammen med veninderne!
Hundene var meget tilfredse da jeg kom hjem med den lilla pose, Emma kan sagtens genkende den:)