søndag den 24. januar 2010

Avatar..

En utroligt smuk film og en rigtig god historie. Jeg følte mig underholdt hele vejen gennem de 3 timer, selvom animerede film ikke li er mig..
Det der 3D har jeg ikke meget fidus til. Brillerne var virkeligt ringe og alt for store, så jeg havde svært ved at holde dem på. Desuden synes jeg også det ret hårdt for øjnene, for det var ligesom at man skulle fokusere lidt mere end man ellers skulle... De vilde effekter jeg spændt ventede på var der heller ikke ret mange af, men filmen i sig selv var rigtig god og den vil jeg gerne give et stort 4-tal ud af 5 mulige.. Skulle jeg i biffen og se den igen tror jeg godt jeg ville spare de 45 kr ekstra det koster at se den i 3D og så bar se den som alm. film...
Så alt i alt er det en rigtig god film, med masser af action og fantasifulde påfund..

5 kommentarer:

Sandra sagde ...

Ej, jeg synes ellers 3D'en gjorde den mere dyb og livargtig. Jeg var slet ikke i biografen, men inde i filmen pga. den 3D effekt. Brillerne sad fint på mig :) Men ja, den er FANTASTISK. Jeg vil give den MANGE store stjerner :D He he!

www.gumzeand.blogspot.com

MissMuffin sagde ...

Sandra, dejligt at du fik noget ud af den hvertfald. Jeg tror simpelthen de briller må ha ødelagt det for mig!

Katja sagde ...

Filmen er også helt fantastisk i 2D. Vi bryder os ikke om 3D herhjemme, så vi så den bare som almindelig film - Og den var altså lige så gribende og fantastisk, synes jeg. Følte slet ikke at jeg gik glip af noget. :)

Mig sagde ...

Jeg så den jo først som alm, og så bagefter i 3D. Og vil sige at begge oplevelser var lige gode...

Brillerne sad fint, men de havde nok også været for store hvis ikke de sad uden på mine egne briller.

Har faktisk lige forsøgt at lokke Fruen med i biffen og se den en 3 gang.....

MissMuffin sagde ...

Katja, jeg synes også den var rigtig god, så næste gang sparer vi vidst på tilbehøret og nøjes med det almindelige:)

Jule Mig, mener du virkeligt at du vil i biffen og se den en 3 gang? Haha, du vidst lidt skør...