mandag den 25. januar 2010

Praktisk, (næsten) kvadratisk, god:)

En halv rynket squash, et par forkølede gulerødder og en håndfuld triste tomater endte med at udgøre en dejlig kødsovs sammen med en portion af det hakkede okse fra fryseren..
Nemt, hurtigt og billigt..
Vi elsker frisk pasta herhjemme, det redder mange måltider herhjemme:) Dejligt at den friske pasta er begyndt at komme som fuldkorn, men den med tomat og hvidløg er nu heller ikke tosset... Og så li lidt friskrevet parmesan på toppen..
Jeg er noget træt her til aften. Det skyldes nok den tidlige start, men også at kommunens varmesystem havde svigtet. Da vi kom til morgen var der kun 12 grader på kontorene og det er altså koldt! Først omkring kl. 10 fandt de problemet og der var det for sent at få varmet kontorene ordenligt op, så vi har siddet i jakker hele dagen idag. Ikke særligt praktisk eller særligt produktive forhold...
Kristian smutter til fodbold nu her, så jeg vil bar flade ud på sofaen, tage et varmt bad og nusse Emma lidt..

7 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

12 grader er godt nok koldt!!!!!! Frisk pasta er dejligt - i det hele taget er pasta dejlig mad da der altid er en eller anden hurtig sovs der kan laves detil. Knus

Janne B.T. sagde ...

Pasta er the way to go :) Især den friske!

MissMuffin sagde ...

Tina, det var alt for koldt. Idag synes jeg desværre også at jeg kan mærke at der er en forkølelse undervejs:(

Janne, pasta er totalt ynglings:)

MollyMy sagde ...

Frisk pasta er en af mine favorit spiser. Jeg fik lækker italiensk pasta af min datter i julegave. En utraditionel gave, men må siger det er det fineste pasta jeg har fået. Hvis du har lyst til at se det kan du kigge på min blog.
God dag.

MissMuffin sagde ...

Jeg tror godt jeg har set den, det var sån noget flot stribet noget ikke?
Jeg har kigget på det i Salling Super nogle gange, det så lækkert:)

Hanne K's verden sagde ...

Pasta er også tit redningen her. Pasta er noget af det bedste!

12 grader brrrrrrrrrrrrrrrr - de burde da have sendt jer hjem!

MissMuffin sagde ...

Jeg elsker pasta..
Pasta med smør, salt og revet parmesan er oss mega godt og mega nemt(og usundt!), det får jeg nogle gange når jeg er alene hjemme:)
Det synes jeg også de burde Hanne, for det sikkert det der er skyld i at jeg er syg..