torsdag den 21. januar 2010

Endnu en lille blogleg:)


Både Line og Ida har tagget mig i denne lille leg, som jeg med glæde leger med på:)

Blomst: Åh, jeg elsker blomster.
Favoritterne må være hvide liljer, hyacinther og solsikker.
Jeg elsker også de der små stedmoderblomster og klokkeblomster der vokser tæt ved stranden, selvom det ikke er nogen man sån li kan tage med ind..

Mad: Jeg elsker mad og har mange livretter!
Pasta, rødt kød og mors mørbrad i fløde er vidst livretterne..

Bøger: Det kan vidst kun være: KOGEBØGER! Jeg elsker min samling:)
Jeg kan generelt godt li at læse. Sidst var det "Jordens søjler" og den var jeg ret begejstret for..
En bog jeg holder meget af er "Den lille Prins", skrevet af en fransk pilot...

Tøj: Bukser er noget af det kedeligste at købe.
Kjoler, løse tunikaer og sommertoppe er meget sjovere- især hvis der er blomster på:)

Sko: Flade sandaler.
Om sommeren går jeg i bare fødder så meget som muligt og ellers elsker jeg mine sandaler. Stiletter skal kun have en lille bitte hæl hvis jeg skal ku gå i dem, så det hører sig sjældenhederne til at sig mig i sådan et par..

Bagværk: Jordbærkager og chokolademuffins! Og fastelavnsboller med creme og flødeskum.. Og....

Grøntsag: Rød peberfrugt, tomater og advocado(som egentligt er en frugt)..

Frugt: Jordbærsæsonen er den bedste tid på året:)
Ellers elsker jeg ferskner, melon og frisk annanas..

Film: Ynglingsfilmene må helt sikkert være "2 fast 2 furios"-filmene!
"Pirates of the caribbean"-filmene og "Gladiator" er også favoritter!.
I søndags så vi "The Patriot" og jeg hylede masser af gange, så den var heller ikke tosset!

Serier: "Animal Police" på Animal Planet, "Venner", "Sex and the City" og "CSI" hører blandt favoritterne..

Te eller kaffe: Kaffe dur jeg slet ikke til og te er jeg først lige ved at lære at drikke:)...

Ugeblad: Ugeblade køber jeg ingen af, men til gengæld køber jeg "BoligLiv" og "Isabellas" hver måned.
Jeg holder li pause fra "SpisBedre" og "Mad!", for jeg synes de er lidt kedelige for tiden..

Strand-, ski eller storby ferie: Bar der er varmt og sol:)
Ingen ski til mig, det er jeg sikker på jeg ikke bryder mig om:)
Håber der bliver råd til en sommerferie til Italien i år...

Øl eller vin: Rødvin drikker jeg ikke, men hvidvin kan jeg godt li.
En kold øl en varm sommerdag går jeg bestemt heller ikke i vejen for:) Og jeg kan faktisk rigtig godt li mørk øl til forskel fra mange andre piger:)

Sport: Jeg er ikke noget sports-menneske!
En god gåtur kan jeg godt li, men ellers er det ikke noget jeg dyrker..


Kan se at legen har været godt rundt over blogland, men jeg håber at der alligevel vil tage imod en åben invitation og lege med:)

4 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Spændende :) ummm rødt kød. Det er sjovt med sådan nogle små informationen :)

MissMuffin sagde ...

Ja, man lærer mange sjove ting om hinanden på den måde.
Så stik du mig en rød bøf og en kold øl, haha:)

Irene E. Jensen sagde ...

Mørk øl er da bare super godt! :)
Jeg har aldrig været med i bloglege, er ret ny endnu, så jeg tager gerne imod invitationen :)

MissMuffin sagde ...

Raenne, slå dig endeligt løs:)