mandag den 25. januar 2010

Tidlig morgen...

Ham Ole Lukøje må ha sparet på krudtet da han var forbi mig igår, for jeg har ikke rigtig kunne sove ordenligt. Så efter at have vendt og drejet mig i en times tid er jeg nu oppe.. Og jeg er mega træt! Det bar typisk...
Emma var også noget fornærmet over at blive slæbt med ud af soveværelset så tidligt, men hun snorker nu derud af igen. Hvem der ku..
Jeg tror lige jeg skal have tjekket op på hvor meget ferie jeg har tilbage, for jeg synes godt jeg kunne trænge til en forlænget weekend i nærmeste fremtid... Til marts skal jeg i skole igen og der er der jo ingen ferie, der kan bruges, så det er med at være sikker på at få brugt alt det ferie, som jeg har fået forærende...
Jeg er også lidt bagefter med den prøve-fagprøve der skal skrives under det skoleforløb, så et par fridage med indbygget forberedelse ville nok ikke være en dårlig ide... Måske allerede næste uge....

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg håber, du kan lægge lidt fridage snart til at lade op i - for jeg kender godt fornemmelsen af at trænge til ferie. Sådan har jeg det lige nu af al den vinter og kulde, vi har.

Annette sagde ...

HÅber det er lykkes dig at finde "pinden" i Brønderslev til trods for søvnmangel og lyst til ferie ☺
Hav en rigtig god dag.

Mette Lykke sagde ...

Et par fridage skader ikke..
Jeg må for første gang, tilstå at jeg syntes tiden er lidt lang..
Men nu tager vi hul på den sidste uge af januar..

Sabrina sagde ...

Øv.. Sådan en mad har jeg også haft. Jeg har slet ikke kunne falde i dyb søvn og kom alt for tidligt op :(
Hvornår er du egentlig færdig uddannet?

MissMuffin sagde ...

Madame, 2 stk. er bestilt i næste uge, så det er lige til at holde til:)

Annette, det lykkedes, men det var en kold fornøjelse, da varmesystemet var brudt sammen og der kun var 12 garder på kontoret da vi mødte. Hele dagen har vi siddet med jakker på!

Mette, januar er lang, så godt vi snart kan se enden:)

Sabrina, der må være noget i luften:) Til marts har jeg været der 1 år, så dvs. jeg mangler 1 år endnu.. Så der er lange udsigter endnu, for det er ikke lige mig..