mandag den 18. januar 2010

Morgenfrisk...

... er jeg hvertfald ikke idag:)
Åha, hvor weekenden har været alt for kort!
Morgenen starter med en smoothie af jordbær, fersken, papaya , banan og kokos. I Aldi har jeg købt sån nogle små portionspakker med blandet frugt og så er det nemt lige at smide i blenderen sammen med bananen og lidt kokos..
Idag vil jeg for første gang siden der kom sne bevæge mig ud i bilen. Jeg er sekretær for nogle tværfaglige møder og idag skal jeg helt ud i yderkanten af kommunen, hvilket betyder jeg bliver nød til at skulle i bil. Jeg er ikke meget for det, men vinden har lagt sig og der er ingen undskyldning for ikke at kører ud.. Mon ikke det nok skal gå:)
Jeg kører i Kristians bil, for når jeg er færdig kan jeg kører direkte hjem uden at skulle via Brønderslev først, så jeg kan håbe på en kort dag idag..

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg håber du kommer godt frem - her var der i hvert fald faldet en masse sne i nat, og det var en lang køretur til København med 40 kilometer i timen ;)

Din smoothie ser ud til at være en lækker kickstarter!

Pernille sagde ...

Uhm en lækker smoothie, og så serveret i et Malibu glas ;o)

God fornøjelse med bilkørslen, og ha' en rigtig god dag. :o)

Sandra sagde ...

Jeg elsker bare smoothie.. Får du det tit om morgenen? Hver morgen?

www.gumzeand.blogspot.com

Linebinevaskemaskine sagde ...

den ser ikke helt skidt ud den smoothie ;) det er altså bare en god måde at starte dagen på.
De store veje er pæne efterhånden, så du kan sagtens klare det :)

Bitten sagde ...

Mmm, det lyder praktisk med portionspakker af frugt! Jeg ville opsøge en Aldi - hvis ikke det var fordi, at min blender netop er afgået ved døden :(

Annette sagde ...

Håber at turen er gået godt, jeg hører at I stadig slås med en del sne, vores forsvandt i regn natten mellem lørdag og søndag.
Din drømmekjole er bare så lækker.

MissMuffin sagde ...

Madame, det er gået. Så længe de var lyst har det været sån okay at køre, kun et par enkle kriser har der været:)

Puttenings, Kristian hader mine lyserøde mundblæste vandglas, så i protest har vi de her stående. De er li perfekt i størrelsen til en smoothie:)

Sandra, li for tiden får jeg det hver dag til morgen, fordi sulten ikke er så stor. Andre gange kan jeg spise en halv ko om morgenen, så der får jeg enten lidt müsli til eller spiser havregrød istedet..

Line, nu skrev jeg yderkanten af kommunen, det betyder yderkanten af verden, haha. Der var li nogle enkelte gange hvor jeg ikke rigtig ved og jeg kørte eller skøjtede, haha!

Bitten, Kvickly har noget tilsvarende, det er jævnligt på tilbud til rimelige penge. Men hvor ærgeligt med din blender!

Annette,her ligger der stadig masser af sne. Nu må det godt gå væk!!
Jeg er også rigtig glad for den, a little black dress er altid god at have et par stykker af:)