torsdag den 7. januar 2010

Frem og hjem igen..

Det var lige før jeg valgte at blive hjemme imorges, men da busser og tog så småt var begyndt at køre igen, synes jeg også at jeg blev nød til at tage afsted, selvom jeg frygtede ikke at kunne komme hjem igen.
Men det gik og efter 2 timers samlet transport i bus på isglatte veje er jeg lidt træt og helt klar på at flade ud på sofaen sammen med Emma..
Det har været rimeligt stille på arbejde idag, men hold op hvor har jeg haft travlt. Heldigvis har jeg også nået en masse og bunkerne er reduceret betydeligt...

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Pyha, sikke en dag det må have været for jer ovre i Jylland med al den sne!

Her har vi cirka 8 centimeter - det har ikke skabt de store problemer ...

Eva Nynne sagde ...

Hold da op et billede! Hvor er det smukt!

MissMuffin sagde ...

Det er hvertfald noget besværligt Madame, så jeg vil gerne bytte mod 8 cm:)
Her ligger en 30-40 cm sne, mange steder kan man finde snebunker der går til livet:)

Sne og is er smukt, men besværligt Eva:)