mandag den 4. januar 2010

En hård start...

Så er vi igen rigtig tidligt oppe for at kunne komme på arbejde..
Og der er bar koldt og mørkt!
Jeg efterlod en stor bunke arbejde på mit bord, da jeg gik på ferie, for jeg kunne umuligt nå at indhente det på den uge jeg var tilbage fra skole. Den er næppe forsvundet af sig selv, så den første uge her skal nok blive travl...
Oveni, så fik min tandlæge overbevist mig om, at jeg skulle starte det nye år med et besøg hos dem, lige fra morgenstunden. Fortryder jeg en smule nu! Håber ikke det er den samme som sidst, den tandrensning er det værste jeg har prøvet... Av av...
Mine tandlæger er generelt rigtig søde. Jeg ved så bar ikke, om de har oplevet mange afbud den seneste tid. For nu er de begyndt at ringe ud og aftale tid og sender efterfølgende en bekræftigelse. Mellem jul og nytår ringede de for at minde mig om tiden og her til morgen er der kommet en påmindelse på sms. Det er lige i overkanten!

Ha en god dag allesammen!

5 kommentarer:

Annette sagde ...

Åh nej, start på arbejde med ventende bunker og til tandlæge på en dag. Jeg har rigtig ondt af dig. Forhåbentlig er bunkerne snart væk og tandlægen rigtig sød med dig.
Hav en god dag.

Mette Lykke sagde ...

Jeg skal til tandlægen i morgen, men sneen vælter stadigvæk ned her..
Det kan være jeg bliver nød til at aflyse..
Jeg viller ellers erne have det overstået..

Anette sagde ...

Håber de var gode ved dig hos tandlægen. Sikke en start på det nye år :P God mandag til dig.

Mig sagde ...

Hmmm mener faktisk at din tandlæge skal have lov af dig, før de må sende dig en sms. Jeg skulle i hvertfald skrive under på et kort hos min, hvor jeg gav dem lov til at sende mail og sms...

MissMuffin sagde ...

Annette, det har ikke været den sjoveste dag hvertfald:(

Mette, det er også bar at få det overstået. Men sneen kan godt blive noget af en hindring kan jeg godt se...

Anette, det var de desværre ikke!

Julemig, det kan måske godt være. Men heller det end at skulle bruge tid på at have dem i røret i tide og utide. Det vil jeg lige spørge dem op, tak for oplysningen:)