fredag den 29. januar 2010

Min smålige hade-liste:)

Kender i ik det, at der bar er nogle (kendte) mennesker der går li i systemet og som man af mere eller mindre uforklarlige grunde bar ikke kan udstå.
Nu vil jeg dele min virkeligt smålige hade-liste med jer:

  1. Bubber (.. skulle være blevet i badekarret)
  2. Baronessen (Elsker hendes kyllingelasange, men hun er altså lidt Sidney Lee-agtig)
  3. Annette Heick (Baah..)
  4. Anne Grethe Bjarup Riis (Meget kreativ, men lidt for overgearet!)
  5. Prins Henrik (Behøves jeg forklare mig!?)
  6. Peter Ålebæk (alt for selvfed og provokerende på den der "se-mig" agtige måde)
  7. Tina Lund (det danske svar på Paris Hilton)
  8. Carsten Schack aka "SoulSchok" (Måske meget dygtig, men temmeligt selvtilfreds på den uklædelige måde)

Dukker de op i mit fjernsyn, så skifter jeg kanal. Al respekt for de hver især har skabt sig en fed karriere mere eller mindre pga. talent eller manglen på samme:)

Til gengæld er der også nogle kendisser, som bar er helt vildt fantastiske og som får humøret helt i top når de dukker op på skærmen:

  1. Ole Henriksen (Loooove him)
  2. Peter Mygind (han er altså lidt lækker!)
  3. Vera fra DR1's børneprogrammer (Hun elsker chokolade!)
  4. Hella Joof (Hun siger tingene på sån en god måde, uanset hvad det er)

Sjovt nok kan jeg ik lige komme i tanker om flere på plus-siden, men jeg ved der er mange flere som jeg synes er vildt cool:)

Hvem er på din liste?

8 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

haha jeg er meget enig i din liste :D jeg kan ikke udstå mascha vang og susan K gaaah ;)

Linda sagde ...

Jeg er faktisk også ret enig i din liste, på de fleste punkter :)

Piskeriset sagde ...

Jeg er ret enig i din plusliste (og synes altså også, at Mygind er ret kær ;-))

Sofie Maria sagde ...

Herlige lister! Jeg elsker dog baronessen ;) På min pluds-liste er helt klart også Cecilie Frøkjær!Og på minus-listen må Olier Bjerrehus komme ind - så selvfed på den ufede måde...

MissMuffin sagde ...

Line, de burde oss ha været på listen, haha. Jeg ser sldrig sån noget som Paradise og Robinson, det er frygtelige programmer!

Linda, så er jeg heldigvis ikke helt unormal, haha:)

Piskeris, Mygind er mega hot med de der lidt skæve øjne og gode udstråling:)

Sofie Maria, hende kan man da ik elske(kun hendes kyllingelasange)!
De 2 kunne oss godt komme på min liste...

Sofie Maria sagde ...

Hende kan man sagtens elske - lige så højt som sine lebbesandaler! ;)

MissMuffin sagde ...

Spfie Maria, lebbesandalerne kan jeg forstå, men Baronessen, det er dårlig smag...

Deborah sagde ...

Jeg er faktisk også ret enig :) Jeg troede kun det var mig, der har det sådan. Dog vil jeg sige, at det lidt jeg har set til Baronessen har jeg ikke noget imod hende og ham Carsten Schack kender jeg ikke. Uha, ham Oliver Bjerrehus - jardk!