tirsdag den 5. januar 2010

Klar igen:)

Jeg havde troet, at der ville være helt hvidt og snestorm idag når jeg stod op, men det ser ikke ud til den er kommet forbi ednu. Så kan det være jeg kan komme på arbejde uden problemer idag.. Tandpinen har lagt sig sån nogenlunde, nu er det kun li de par tænder, som de lavede, der gør ondt. Igår var det faktisk hele munden... Så det er til at leve med!
Bunkerne er nok ikke forsvundet sån helt mirakuløst siden igår, så jeg skal nok få noget at se til når jeg når frem til Brønderslev...

Nu må jeg heller få spist min havregrød og drukket den juice, som jeg pressede igår aftes, ellers kommer jeg ingen steder..
Ha en god dag!

7 kommentarer:

Hanne K's verden sagde ...

Aj, hvor er det træls for dig med dine tænder. Dog godt at det går den rigtige vej med smerterne.

Her er temmeligt meget sne - super hyggeligt og det ville have været skønt, om man kunne være blevet hjemme og gået tur i det smukke landskab. Men nu må vi se, hvordan det bliver op af dagen, om vi sner inde på arbejde;o)
Ha' en god dag.

Mette Lykke sagde ...

Øv for tænder der gør ondt..
Jeg skal til tandlægen i dag 2 tænder ud.. Jeg glæder mig ikke.
Der skal nok komme sne i dag, måske du er sneet inde i morgen.

Madame sagde ...

Rigtig god bedring med tænderne, MissMuffin! Der er næsten ikke noget så ubehageligt som at have ondt i tænderne.

Her har vi fået en masse sne til morgen, det er meget smukt - men besværligt i trafikken.

Linebinevaskemaskine sagde ...

håber da du kan komme hjem til Aalbrg igen! der er godt nok et frygteligt snekaos lige nu :) dejligt at smerterne har aftaget sig bare en smule.

Annette sagde ...

Jeg håber at det nu går bedre med tænderne, Madame har fuldstændig ret, når hun skriver at der næsten ikke er noget så ubehageligt som at have tandpine.
De der bunker på skrivebordet, er der slet ingen chancer for at de kan ligge så længe, at de kan løse sig selv hen ad vejen? Nej, du behøver ikke at svare, jeg ved det jo godt af egen erfaring at det gør de bare ikke. En rigtig god dag til dig og god bedring.

MissMuffin sagde ...

Hanne, jeg synes ikke sne er en særlig praktisk opfindelse, så idag står det øverst på hadelisten:)

Mette, det skal nok gå, det jeg helt sikkert på. Jeg har fået fjernet 8 tænder over 2 gange da jeg var 14...

Madame, jeg har faktisk mest ondt i selve kæben, den fik nogle tæv igår...
Sne har vi hvertfald nok af- det synes Emma også!

Line, det holdt godt nok hårdt. Nu frygter jeg, at jeg ikke kan komme afsted imorgen, for jeg er mega meget bagefter!

Anette, gid det var så vel. Vi døjer med langtidssygemeldinger, opsigelser og udskiftninger, så vi er frygteligt bagefter alle sammen. Jeg har nærmest også haft lyst til at sige op, så træls er det deroppe..

Hanne K's verden sagde ...

Jeg kan godt forstå dig mht det praktiske - sne er kun hyggeligt, når man har fri og er derhjemme. Jeg måtte også smutte tidligere fra arbejde. Men det ser nu ikke ud til, at vi er så hårdt ramte som jer nordpå.
Jeg hørte i radioen, at der var kaos på Aalborg busstation - jeg håber, at du kom godt frem og tilbage fra job :o)