fredag den 22. januar 2010

Fredag...

Snart weekend- en weekend der endda starter med, at jeg først skal møde 8.30, da en af mine kollegaer fylder 50 idag og har inviteret på stor morgenmad i Dronninglund. Det er en god start:)
Så jeg skal bar li have smidt Kristian af på Telenor, så kan jeg snuppe bilen til Dronninglund...
Når jeg har hentet Kristian i eftermiddag skal vi lige have hentet noget mere foder til hende Emma og så ellers bar hjem og holde weekend..
Vi har ikke rigtig nogle planer, men vi skal li have hentet min computer, som er kommet tilbage fra reperation. Jeg er spændt på at se hvor længe den holder!
Der trænger til en grundig oprydning herhjemme, især i mit tøjskab, skabe og skuffer er der totalt kaos, så der vil jeg gerne lige have taget hul på oprydningen denne weekend... Men der skulle også være tid til hygge og et par gode film på sofaen:)
Er der nogen der ligger inde med en fantastisk opskrift på syndige chokolademuffins?
Jeg kunne godt tænke mig at bage nogen i weekenden nemligog synes ikke lige jeg kan finde en opskrift der er nok chokolade i, haha...

5 kommentarer:

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig afslappende weekend. Sådan én går vi også i møde i Esbjerg. -Fantastisk! :-)

Og sikke en sød kollega du har..

Rigtig god weekend til dig og Kristian. Har desværre ikke en god opskrift på nogle super syndige muffins. God jagt! ;-)

Kh. Tine

Piskeriset sagde ...

Here you go: http://piskeriset.blogspot.com/2009/08/syndige-chokolademuffins-med-kaffecreme.html

Og selvom mængden af chokolade og kakao måske ikke virker overvældende, så smager de til gengæld sådan ;-)

Madame sagde ...

Du rammer et meget ømt punkt hos mig, når du fortæller om oprydningen :-)

Ha' en dejlig fredag - det lyder hyggeligt at I skal have stor fælles morgenmad.

Hanne K's verden sagde ...

Det lyder skønt med sådan en weekend uden de store planer.

Jeg vil foreslå at bage mudcake som muffins ... mudcake er det syndigste, som findes.

Inde på kagekonens blog
kan man finde mål på forskellige portioner af kagen og så bare hælde i muffins forme. Jeg har skrevet til hende på et tidspunkt, hvor lang tid de ca skal have i små forme - hun mente ca. 20 minutter.

http://www.kagekonen.com/2007/05/mud-cake.html


God weekend.

MissMuffin sagde ...

Tine, sån nogle weekender har man jo brug for her i den kolde tid. Oprydning er også dejligt afstressende hvis man li er gearet til det..

Kan du og franskmanden have en dejlig weekend:)

Knus

Piskeris, tak for opskriften- kaffecremen ryger dog, jeg er ikke voksen nok til at mokka er godt:)
De skal helt sikkert afprøves..

Madame, oprydning skal der til- især når man er som os 2: glad for små steder og for mange ting:)

Hanne, det lyder hvertfald lige som det jeg trænger til, haha:) Det må jeg lige have kigget nærmere på, tak for tippet:)