søndag den 3. januar 2010

Et lille impulskøb:)

Vi er ikke bedre end alle andre i Nørresundby, end at vi også måtte en tur i Føtex efter gode tilbud. Vi skulle egentligt kun have appelsiner, et tæppe til Emma og billige fyrfadslys og vupti, så havde Kristian købt et nyt fjernsyn!
Jeg klager ikke, det er super lækkert:) Jeg havde bar sån en gammel kasse på 22 ", for elektronik er ikke li min store interesse. Det virkede og jeg kunne se CSI og Animal Planet derpå:) Men Kristians gamle øjne havde lidt svært ved at se fodboldresultaterne, så nu ville han altså have et nyt fjernsyn og Føtex havde så det helt rigtige til den helt rigtige pris:)
Bagefter fik jeg ham lokket til li at køre forbi Kvickly Xtra, for der er 20% på alle økologiske varer og det er noget ved, så jeg fik fyldt mel og Emmas dåsemad i skabene. Men min sølle elevløn er der ikke plads til en masse økologi, med mindre det er på tilbud, så jeg køre gerne efter det:)
Nå, nu skal vi vidst li se en lille film på det nye vidunder:)

10 kommentarer:

Bitten sagde ...

Hold da op, noget af et impulskøb :D Tillykke med det! Det ser rimelig lækkert ud.

MissMuffin sagde ...

Ja, det må man sige:)
Det er rigtig lækkert og meget stort i den her lille lejlighed..

Mette Lykke sagde ...

Det bliver i lykkelige for !
Vi gik fra 26 til 40 tommer, og det har ikke fortrudt..

Hanne K's verden sagde ...

Skønt køb. Jeg er en lille bitte smule misundelig;o)

MissMuffin sagde ...

Mette, jeg syns bar det så stort! Men kan godt se at det gamle ikke var for godt og slet ikke til at spille på:)

Hanne, det var også en dejlig ting at han lige synes der var penge til det:)

Piskeriset sagde ...

Hæhæhæ - det har jeg alligevel ikke prøvet, men nu har vi heller ikke fjernsyn i forvejen :-P

Jeg har også kigget på tilbuddet med 20% på økologi og kan ikke helt finde ud af, om jeg skal købe lidt til lageret. Havde ellers tænkt mig at rydde godt i bund, inden vi flytter, men det er altså fristende...

MissMuffin sagde ...

At i kan undvære det:) Jeg er heller ikke vandt til at impulskøbe i den størrelsesorden, det som regel bar en kogebog på tilbud eller blomster jeg får for meget med hjem af:)

Det er hvertfald billigt...
Havde jeg råd handlede jeg kun i vores Kvickly Xtra, den er så lækker og har tit sjove varer og gode tilbud. Jeg havde håbet på at finde kikærtemel derude, men jeg må nok i helsekosten..
Emma elsker den økologiske dåsemad de har, så det er tit grund til jeg er på de kanter..

VillaVillaKulla sagde ...

Wauw! Tillykke med fjernsynet søde! Det ser jo vildt flot ud :)

MissMuffin sagde ...

Tak Lotte, det er bestemt heller ikke tosset:)

Lone sagde ...

Hey, en flot skærm! Nu kan Kristians "gamle" øjne da se fodboldresultaterne :O Tillykke med det.