søndag den 31. januar 2010

Doven søndag..

Her er der faldet lidt sne i løbet af natten, men det er nu ikke meget.. Istapperne bliver længere og længere ude på den overdækkede terasse, men fint ser det ud..
Kristian sover stadig, mens Emma og mig har taget dynen med i sofaen. Om søndagen må man gerne:)
Idag skal vi vidst bar li have handlet ind, så vi har til det meste af ugen og jeg skal ha vasket tøj. Rengøringen kommer nok til at vente, for jeg tror jeg er lidt doven idag. Jeg sover stadig ikke særligt godt om natten, men sån er det jo at være forkølet...

10 kommentarer:

Alice sagde ...

Frisk chili, ingefær og hvidløg dræber de fleste baktusser i kroppen :)
God bedring.

Lone sagde ...

Har I istapper oppe hos jer?
I går havde vi 10 minusgrader hele dagen, så her er ingen istapper :)
Men flotte er de.

Her har det sneet utroligt meget hele natten. Kommunen har vist opgivet at feje vejene. Der ligger et tykt lag dernede, kan jeg se her fra 4. sal.

Du har kasseret dine hindbærsnitter, og jeg har kasseret min gulerodskage :)
De ser eller fine ud. Har du selv lavet de små hjerter, eller er det nogen, man kan købe?

Det er en god idé at slappe af i dag sammen med Emma og Kristian, så du kan slippe helt af med forkølelsen.
Rigtig god søndag til jer :-)

Eva Nynne sagde ...

Håber snart forkølelsen forsvinder helt.

Her er faldet rigtig meget sne - igen!

Go' søndag

Eva

MissMuffin sagde ...

Føniz, de ingredienser får vi i større eller mindre grad nærmest hver dag:)

Lone, det har vi. De har været der siden onsdag tror jeg, hvor det tøede..
Her ligger der måske ½-1 cm sne fra i nat, men himlen ligner noget der byder på mere..
Det noget sørgeligt noget med vores bageri Lone! De små hjerter er købt. De fåes bla. i Føtex, hvor de købes i en rund kasse med 4 forskellige slags krymmel i..
God søndag!

Eva, den er på retur, så mon ikke den er væk om et par dage.
Det er mest om natten den driller mig..
God søndag:)

Pernille på 1. sagde ...

Hold da op nogle istapper, jeg tror ikke at vi har sådan nogle lange nogle her, men jeg må da hellere vende blikket opad når jeg skal ud og gå i dag.

Kan du have en god søndag

MissMuffin sagde ...

Pernille, de er heldigvis i øjenhøjde, så ingen grimme overraskelser ovenfra.
Inde i Aalborg by er der spærret af mange steder, da istapperne er så store at de er direkte farlige!

Mette Lykke sagde ...

Vi skal hygge og dovne, og guffe fastelavns boller..
Bella kan næsten ikke komme igennem den høje sne, med sine små ben.. Hunde nus til søde Emma.

MissMuffin sagde ...

Mette, jeg har også li bestemt mig for at bage fastelavnsboller, for vi har nemlig gået en lang og dejlig tur idag, så vi trænger:)
Stakkels jer og stakkels Bella med al den sne, det er ved at være træls..

MetteSofie sagde ...

Hold da op, nogle istapper...Her sner det dog stadig indimellem. Der er også dømt "dyne-dag" hos os idag... For om søndagen må man godt :)
Håber i får en dejlig søndag.
Knus MetteSofie

MissMuffin sagde ...

MetteSofie, her har der også drysset lidt idag og gør det også nu, så vi holder os indendøre!
Det er dejligt at med sån en stille og rolig søndag.
Håber i hygger jer:)
Knus