fredag den 15. januar 2010

Sommer i stuen...

Kristian ved, at jeg er håbløs pivet de her dage, så han havde forkælelse med hjem i form af en kæmpe pose snoller(sukker, ja tak!) og et nummer af BoligMagasinet. Og deri er en boligreportage, hvor indehaveren har dette smukke tapet på en væg i stuen..
Åh, hvor er det altså bar super smukt, det ville passe så fint ind herhjemme. En rulle med 10 meter koster dog 2.200 kr og det er en ret hamper pris!!
Måske når vi engang får et hus.....
Det bliver hvertfald ikke her, for så snart vi får solgt Kristians lejlighed er vi dem der er smuttet, så jeg vil ikke kaste en masse penge i at få ordnet væggen og sat tapet op..
Jeg elsker sommerfugle, det er noget af det smukkeste! Jeg har bla, 3 små rammer med tørrede sommerfugle, som jeg har købt i Aalborg Zoo. Drømmer om at få fingre i det helt store de har derude.. Nå ja, og min ind til videre eneste tatovering er også en sommerfugl....

7 kommentarer:

Mig sagde ...

Sommerfugle er også noget helt specielt... De har et eller andet... overnaturligt over sig synes jeg.

Hyggehygge og rigtig god weekend

Piskeriset sagde ...

Det var godt nok en imponerende pris - så kunne man lige så godt smelte en guldbarre og smøre på væggen :-D

Tina Liel sagde ...

Det var lidt dyrt men kan være alle pengene værd hvis man virkelig ønsker det..... Hvor lang tid har Kristians lejlighed været til salg???? KNUS og god weekend

Anette sagde ...

Dyrt tapet - men superflot! Håber snart i kan få solgt lejligheden.

Annette sagde ...

Skønt, skønt tapet, men ja, det vil være totalt spild af penge hvis I sætter tapetet op hvor I bor, når I ved at I vil flytte.
Håber at det snart lykkes at få lejligheden solgt.
En rigtig dejlig weekend til jer.

MissMuffin sagde ...

Jule Mig, mon ikke også sommerfuglen har været en del af inspirationen til feer og alfer:)

Piskeriset, design koster, haha! Det er håndtrykt, så det er nok det der skal forsvarer prisen...

Tina, hvis det er noget man er sikker på, at man vil se på i mange år er det jo nærmest som at købe et stort maleri(der bar ik li kan sælges videre)..
Den har været til salg siden sommer, men der har ikke været en eneste henvendelse på den...

Anette, det er nemlig en ret hamper pris, men måske der kan findes billigere alternativer- er heller ikke sikker på Kristian synes at det er vildt fedt:)

Annette, det ville nemlig være ærgeligt, for jeg tvivler på, at den som skal overtgae lejligheden(nok en af brødrene eller fætrene) vil synes det er særligt flot..

Louise sagde ...

Inde på http://thynetstore.dk/group.asp?group=83 har jeg købt den store ramme med 12 sommerfugle, det er godt nok ikke nogle af de store men synes alligevel det er så fint! :)

Er ihvertfald rigtig rigtig glad for mine..

Har faktisk alle deres rammer derinde, man bliver bare hooked på de sommerfugle ;D