lørdag den 23. januar 2010

Boligdrømme..

Nærmest det eneste Kristian og mig er enige om, når vi snakker om det hus vi engang skal have er, at der skal være en brændeovn. Vi elsker brændeovne! (At vi så ikke kan blive enige om hvordan brændeovnen skal se ud, det er en anden side af sagen:))
Nu har jeg i BoligMagasinet set, at vi faktisk allerede kan få vores drøm om en brændeovn opfyldt, hvis vi da lige havde knapt 14.000...
BioBurn laver pejse der brænder på bioethanol og ikke kræver en skorsten. En model som denne her er lavet med hjul under og så kan pejsen ellers flyttes, hvis man lige føler for en ommøblering:) Det er altså smart!!
Sån en ville altså passe frygteligt godt ind herhjemme:)

15 kommentarer:

Irene sagde ...

Godmorgen Miss Muffin, sad lige og læste dit indlæg om pejse..og jeg kan hjælpe dig/jer, for 14000 behøver den ikke at koste..
Se lige på denne link: http://www.villaprestige.dk/group.asp?group=199
Måske er det interessant?
Knus og god lørdag

Tina Liel sagde ...

Ej hvor er den chekket og så med hjul. Vil lige se havd Irene anbefaler - måske en billigere løsning. Jeg har også et par boligdrømme...... Dejligt at der kom løsning på blog problemerne - havde slet ikke tænkt på abonner knappen! KNUS og god weekend

MissMuffin sagde ...

Godmorgen Irene:)
Hold op en forskel i prisen!!! Tusind tak for linket, det skal jeg da lige have vist Kristian:) Og sikke mange modeller- den lyserøde er simpelthen for cool:)
Knus

MissMuffin sagde ...

Tina, den er simpelthen så fin og Irenes tip er lige de der 10.000 kroner billigere, haha:)
Jeg har mange boligdrømme, men stakkels Kristian er ikke særligt tit med på det, haha:)
Ja, det var dejligt, at så mange havde ideer til at løse dem, så det var godt jeg fik taget mig sammen til at spørge:)
God weekende..

Piskeriset sagde ...

Den er da også fed! Og smart at man kan have det uden en skorsten :-)

Vi har brændeovn i det nye hjem, og det er lidt sjovt, for det har vi slet ikke overvejet, hvis ikke den tilfældigvis stod i boligen i forvejen. Jeg kommer ellers fra et hjem med brændeovn og synes, at det er enormt hyggeligt.

Tine / det bedste jeg ved sagde ...

De er bare super fede de der bio-brændeovne!

Selv elsker jeg brændeovne, og mener helt sikkert også vi skal ha' det i vores fremtidige hus. Pierre vil muligvis også gerne ha' en, men lige på dét område er han mere en praktisk gris end mig. Meeen, mon ikke vi ender op med en brændeovn? ;-)

Kan du ha' en dejlig dag Muffin!

Kh. Tine

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det er nemlig rigtig smart! De gir selvfølgeligt ikke helt den samme tørre varme og knitrende ild som en rigtig brændeovn, men jeg er sikker på de kan skabe hygge alligevel:)
Lækkrt det nye hus har brændeovn, men det gør mig bar li lidt mere misundelig:)

Tine, herhjemme er det oss Kristian der er den fornuftige:)
Jeg er sikker på at Pierre nok skal være med på at i får en brændeovn:)
Kan i have en dejlig weekend:)

Lone sagde ...

Mrs Cakeaholic's link er da som sendt fra himlen til dig :O Sikke en besparelse! Det er da ikke til at sige nej til. Jeg håber, du får overtalt Kristian :)
God weekend til dig.

MissMuffin sagde ...

Lone, det tænkte jeg også lige! Tror ikke finanserne er til det lige det næste stykke tid, men det er da helt sikkert noget der skal med i overvejelserne:)

Mette Lykke sagde ...

Den billigste løsning er en pejse DVD.. den kan du få for en 20..
Der er knitrende ild, det eneste som mangler er varmen, men den kan Kristian vel leverer. Hi hi hvor jeg er lystig..

MissMuffin sagde ...

Åh ha Mette, ikke fuld af gode ideer du er:)
Jeg vil hellere ha en brændeovn:)

Piskeriset sagde ...

MissMuffin, du må kigge forbi en dag for at se, om huset kan leve op til 'fordommene' ;-)

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det vil jeg meget gerne hvis jeg kommer på de kanter:)

Deborah sagde ...

Den er rigtig fin, og sådan en har jeg også kigget på, for det er det eneste, jeg savner ved mit hus - brændeovnen (omend den her er langt bedre for mine dårlige lunger) :)

MissMuffin sagde ...

Deborah, så må den her lige være den perfekte løsning for dig:) Jeg synes det er et godt alternativ hvis der ikke lige er penge og muligheder for en rigtig brændeovn...
Jeg er hvertfald lidt forelsket:)