fredag den 1. januar 2010

En dejlig aften...

Aftenen hos Lotte og Carsten igår var bar rigtig hyggelig!
Vi spiste alt for meget god mad, snakkede, spillede Uno, skålede i champagne og var ude at se fyrværkeriet til midnat. Kristian og Carsten fik fyret deres enorme raketter og batterier af uden problemer, men Carsten kom galt afsted med Lottes børnevenlige fyrværkeri og fik en ordenlig brandvabel, så det kan han ikke betroes en anden gang:)
Imorges serverede de brunch med nybagte boller, æg, bacon og pandekager, så vi har været meget forkælede:)
Emma er hentet i Voerså og nu flader vi ud i sofaen. En lille lur er vidst tiltrængt:)
Håber i kom godt ind i det nye år:)

8 kommentarer:

Maiken sagde ...

Lyder hyggeligt :) Og hvor sjovt! Vi har sommerhus i Voerså :)

MissMuffin sagde ...

Hvor sjovt Maiken:)
Jeg er vokset op i Voerså, boede 2 år i Frederikshavn under min gymnasie-tid og nu bor jeg så i Nørresundby...
Voerså og Lyngså har en fantastisk dejlig natur, det er det perfekte sted til et sommerhus..
Mine forældre bor stadig i Voerså, så jeg er selvfølgeligt på de kanter med jævne mellemrum..

Ditte sagde ...

Det lyder bare rigtig hyggeligt!

Børnefyrværkeri er faktisk rigtig farligt :P Jeg har skudt mig selv i hånden med en hundeprop pistol da jeg var yngre - Det var en traumatisk oplevelse :)

Ditte sagde ...

(Hovsa, jeg kom til at skrive under min google konto)

Piskeriset sagde ...

Jamen det er jo det, de siger - fyrværkeri er farligt! Næste år må I give ham noget bobleplast! :-D

MissMuffin sagde ...

Ditte, det lyder også traumatisk!
Jeg synes det er pænt at se på, men jeg gider ikke selv fyrer af:)

Piskeris, det er alt for farligt!
Var ellers så stolt af dem med deres beskyttelsesbriller og raket-stativ, men børnefyrværkeri er nok til det går galt:)

Bitten sagde ...

Godt at høre, at du havde en god overgang til det nye år :)

MissMuffin sagde ...

Bitten, det havde vi helt sikkert. Jeg håber du havde det samme:)