lørdag den 16. januar 2010

Udsalgskup...

Den her kjole har jeg været lidt forelsket i længe, men 249 kr har jeg alligevel ikke ville kaste efter den, når det ikke lige er kjoler jeg mangler og pengene er små.
Idag var den til 50%, altså 124,50 og så måtte den altså med hjem.. Den er helt sort, ret stram og alle de forskellige snit slanker utroligt godt:)
Aftenens tema med "Glimmer og Glitter" lyder ikke til at indeholde andet end at vi skal have noget med pailetter på, så det er lidt tamt og temmeligt nemt, da det fylder godt i modebilledet for tiden. Jeg havde ellers troet den skulle have fuld gas med glimmer, kunstige øjenvipper og vild makeup, men nu bliver det bar den sorte kjole og en stor blomst med pailetter i håret...

Vi er lige kommet hjem fra en tur ind til byen og nøj, hvor er der sa frygteligt koldt idag! Men nu er køleksbaet fyldt til bristepunktet og aftenens outfit sikret, så alt er fred og idyl:)

4 kommentarer:

Mig sagde ...

Dejligt når man får det man ønsker sig, og så til 50 %... Fedt..

Hyggehygge og god fest
Marianne

MissMuffin sagde ...

Ja, udsalg kan være en god opfindelse:)

Piskeriset sagde ...

Tilbud er et helt særligt ord, som jeg holder meget af! :-D

Skøn kjole du fik fat i, og til den pris skal man jo være et skarn, hvis ikke man køber den ;-)

MissMuffin sagde ...

Ja, tilbud er faktisk en ret god opfindelse Piskeris, når nu de skønne sager ikke kan være helt gratis:)