fredag den 8. januar 2010

Op og ned....

Dagens opture:

  • Har li opdaget, at der er kommet karaktere for sidste skoleforløb: hele 3 stk. 10-taller og et enkelt 7-tal. Jeg er ret tilfreds!
  • Moonboots- troede ikke jeg ville få dem brugt ret meget da jeg købte dem, men de er blevet mine bedste venner
  • Der er fredag og weekend!
  • Jeg skal hygge, spise god mad og drikke lidt vin med en god veninde i aften.
  • Der er friskpresset juice i køleskabet.
  • 11:25- solen skinner=ikke mere sne(idag hvertfald:))
  • 15:10- Naboen har skovlet sneen væk fra vores fortrappe
  • 15:12: Venindehyggen er flyttet hjem til veninden og et par andre tøser kigger også forbi = friaften fra irriterende hund i utroligt godt selskab:)

Dagens nedture:

  • Der er stadig mega meget sne! Og i skrivende stund sner der igen!..
  • Emma er en plage og hun er endnu ikke højløbsk!
  • Min hvirvel vil ikke ligge sig ned, så jeg har antennerne ude lige fra morgenstunden:)
  • 06:45- Mine gamasher flækker hele vejen ned af det ene lår da jeg forsørger at trække i dem:)
  • 07:20- Toget bliver kanpt 3 kvarter forsinket, da lokomotivføren har sovet over!
  • 17:25: Jeg har tabt min nye ynglingshue! Øv også!!

8 kommentarer:

Irene sagde ...

Din dags 3 nedturs punkter er jeg sikker på du godt kan vende til noget positivt...
1. Mega meget sne...Men nu er det weekend og du behøver ikke derud,med mindre du selv har lyst.
2. Emma er en plage...Men du elsker hende jo højt, så pyt, snart er løbskheden slut ;-)
3. Antennerne ude (smil), Hvad pokker gør det, det er jo bare endnu en charme :-)
Se Miss Muffin, størrer var din nedtur ikke :-) *SMIL* Ha en dejlig dag og en rigtig skøn weekend. Knus Irene

MissMuffin sagde ...

Jeg har også valgt at vende nedturen lidt ved at flygte hjem til veninden i aften, så kan Emma ikke irritere mig der:)
Antennerne morer altid mange af mine kollegaer, for mit hår har sommetider sit eget liv, haha:)
God weekende:)

Tina Liel sagde ...

Ha ha ved godt hvor meget der kan nå at ske på kort tid!!! Tillykke med karaktererne! Tag du bare en pause fra Emma ;-) KNUS

Mette Lykke sagde ...

Tillykke med de super gode tal..
Det er meget flot..
Ja dagen indeholde op og ned, men vi holder fovus på op..
Det var sjovt at læse og fik et smil fra morgenstunden..
Hvordan går det med nutellaen.

Annette sagde ...

Nej, hvor er det flot med de karakterer, godt gået.
Nu er det weekend, du skal råhygge med en veninde i aften, søde Emma er nok snart over løbskheden (selv om det er vildt trals når det står på), så alt i alt det går jo nok alligevel.
En fortsat rigtig god dag til dig og en rigtig superskøn weekend.

MissMuffin sagde ...

Tina, nogen gange er det nærmest ikke til at følge med, haha:)

Mette Lykke... Uha, Nutellaen.. Altså, siden mine leggins flækker er der vidst for meget Nutella i min krop:)
Ej, jeg har ind til videre begrænset det kun til fridage- nedtrapning er vidst det mest realistiske i første omgang:)

Annette, man kan ikke være lige heldig hele dagen, haha:)
Karakterene er jeg super glad for, de kan alene redde det meste af dagen..
God weekend!

Piskeriset sagde ...

Tillykke med de flotte karakterer - godt gået!

Jeg synes nu, det lyder ret charmerende med antenner :-)

MissMuffin sagde ...

Piakeris, tak:)
Hmm, det bar ligesom det kan være lidt irriterende, især fordi de tydeligt forværres når jeg har hue på!