søndag den 17. januar 2010

Jeg har fået en adward:)

Af min moster har jeg fået denne adward og sammen med følger 3 regler
  • Jeg skal den fine adward på bloggen.
  • Jeg skal linke til afsenderen, dvs. moster
  • Jeg skal skrive 7 tilfældige ting om mig selv

Uha, 7 tilfældige ting, mon ikke det er til at komme på:)

  1. Jeg har altid neglelak på tæerne, hele året rundt. Ellers føler jeg mig nærmest nøgen, haha:)
  2. Mine største laster er nok Nutella og alle former for syntetisk og sukkerholdige børne-yoghurter:) Og selvom det er noget skidt, så elsker jeg junkfood.
  3. Jeg elsker dyr, men mus er virkeligt uhyggelige og meget værre end fx. edderkopper.
  4. Jeg elsker blomster og planter med har virkeligt ikke grønne fingre!
  5. Min naturlige hårfarve er meget mørk leverpostej, men den har ikke været fremme i efterhånden 10 år.
  6. Trods intensiv træning kan jeg stadig ikke holde rigtigt på en blyant.
  7. I studentergave fik jeg 2 tynde guldarmbånd af mine bedsteforældre. De har ikke været af siden.
Adwarden sender jeg videre til:
Ditte- fordi hun laver rigtig mange fine ting.
Piskeriset- fordi hun tryller i køkkenet.
Irene- fordi hun laver smukke kager.
Mette- fordi hun altid tager smukke billeder.

8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det er altså sjovt. Jeg var sikker på, at du havde grønne fingre :-)

(men ok - du har i hvert fald grønnere fingre end jeg, for jeg har ikke en pløk forstand på planter! :-D)

Jeg leger gerne med - indlæg følger i morgen, når jeg har grublet lidt over, hvad jeg vil skrive.

Ditte sagde ...

Ih hvor fint :) Men fnis, du har skrevet mit link forkert her og i din køleskabsleg, linket er dittzeh.dk :) (Hvis det selvfølgelig er mig der tænkes på ;) )

MissMuffin sagde ...

Piskeris, det har jeg ikke! Herhjemme er der kun grønne planter uden blomster, for ellers dør de i løbet af en uge:)

Ditte, har jeg? Jeg er lidt distræt, men jeg var overbevist om det var det rigtige.. Sorry! Det får jeg li rettet, der ku jo være andre der vil ind og kigge til dig og Oskar:)

Ditte sagde ...

Hehe det er helt i orden :) jeg tror du ser det sidste t og z'et som et k ;)
Hvorfor skulle jeg også vælge sådan en poppet navn 8)

MissMuffin sagde ...

Ja, helt ærligt?! Hvad er det galt med www.ditte.dk?!! Haha..

Ditte sagde ...

Haha præcis ;) Tror faktisk også det var det jeg havde i tankerne først, men det var selvfølgelig optaget dengang, tsk!

Irene sagde ...

Kære MissMuffin, tusind tak for award'en, det var pænt af dig at tænke på mig og at du synes at mine kager er smukke :-)
Jeg vil selvfølgelig gerne give den videre..Tusind tak :-)

MissMuffin sagde ...

Det synes jeg helt sikkert de er Irene:)