tirsdag den 12. januar 2010

Et par nemme ofre:)

Hmm... Emma er en sølle vagthund og jeg er vidst et nemt offer!
Det sker jævnligt, at jeg går i seng inden Kristian er kommet hjem fra fodboldtræning, men jeg hører hverken at han kommer ind ad døren eller mærker at han ligger sig i sengen. Intet! Om morgenen vågner jeg så bar og kan konstanterer, at han er kommet hjem:) Emma, hun siger heller ingen ting selvom hun kan høre, at der pusles ved døren og nogen lister ind. Normalt går hun ellers ikke af vejen for at give en røvfuld, men om aftenen sover hun åbenbart for godt til at det er det værd:)
Idag er det først arbejde, så frisør og så lidt proviantering, så klokken bliver mange inden jeg kommer hjem. Heldigvis gider naboen godt ta Emma ud og tisse en tur, så hun klarer den nok:)

7 kommentarer:

Anette sagde ...

Nej det er der ikke meget vagthund over :P

Vores hund tager sjældent fejl :P han står og logrer helt vildt når han kan høre min mand. For mærkeligt nok kan han fornemme eller hvad ved jeg at min mand er hjemme på flere meters afstand fra vores dør. Ellers gør han bare folk nærmer sig døren :P God dag.

MissMuffin sagde ...

Anette, så er han i det mindste en klog vagthund. Ham kan du hvertfald være godt tilfreds med:)
Emma gør også nogen gange selvom det er mig der kommer ind af døren, nok bar fordi hun bliver glad. Men om aftenen, ja der har damen sørme fri:)

MetteSofie sagde ...

Sødt billede :) Ha en dejlig dag! MetteSofie

Grith sagde ...

Jeg sover lige så tungt - jeg sove fra alt.

Men jeg synes det er lidt sjovt at en hund også gør det - de plejer da ellers nok at høre alt.

Du må have en god travl dag.

Knus Grith

Tina Liel sagde ...

Hvem der bare havde så godt et sovehjerte!!!! Har du vilde planer for frisørbesøget?! KNUS og en god dag til dig

Mette Lykke sagde ...

Jamen Emma skal da have sin skønheds søvn..

MissMuffin sagde ...

Lige ude fra baghaven MetteSofie- ha en dejlig aften:)

Grith, jeg sover godt nok oss som en sten...
Emma er måske nok en vaskeægte dræberhund efter hendes egen mening, men vagthund går hun ikke meget op i:)

Tina, jeg er ikke godt til at sove længe, men når jeg sover, så sover jeg!

Mette, du har ret:) Man forstår bar ik hun ser ud som hun gør med al den søvn hun får:)