lørdag den 2. januar 2010

Hyacinther i svøb...

Hyacinther kom med hjem idag og blev pakket i et par kageservietter, næsten ligesom Lones. Jeg har foret dem med stanniol inden i og i bunden, så potterne er helt tætte. Sødt, nemt og en oplagt mulighed til en billig værtindegave:)
Aalborg centrum blev hurtigt fyldt med udsalgs-lystne mennesker, men jeg nøjes nu med hyainther, ynglings-brødet fra Salling og ost.. Nå ja, og så en lille bitte kogebog:)
Jeg skal til bryllup på Dronninglund Slot i februar, så der er ikke penge til de store udskejelser, for jeg skal ud og have fat i en kjole og den slags koster:)
Eftermiddagen har budt på en støvsugning og gulvvask, men heller ikke mere. Sofaen er jo sån et behageligt bekendtskab:)

6 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

haha troede lige det var mad da jeg læste overskriften på indlægget på min blogroll :D
Er du nu kommet til at købe en kogebog igen ;) hva for en dog? Der var helt vildt med mennesker i city syd i dag. Virkelig trafikkaos! Jeg var glad for at jeg var på arbejde og ikke skulle i de andre butikker :)

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg tror faktisk at hyacinther er giftige, så det ville være noget værre noget Line:)
Jeg kan ikke gøre for det, det ligesom de bar springer på mig helt af sig selv:)
Idag var det "Suverænt sundt og nemt" der lige pludseligt lå i min kurv!
Puha, det kunne jeg godt forestille mig. Nytorv og omegn var også sort af mennesker idag, især Salling var frygtelig!

MetteSofie sagde ...

Hvor ser det yndigt ud :) God ide! Knus MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Det er nemlig en rigtig fin ide Mette;)

Lone sagde ...

Hvor er dine hyacinter smukke, MissMuffin :-) Det er sandt... De ville være søde som en værtindegave. Det har jeg slet ikke tænkt på :) Kageservietter er meget anvendelige. Var det ikke dig, som lavede julehjerter af dem også?

Det lyder spændende, at du skal til bryllup på Dronninglund Slot i februar. Skal du have lange kjole på?

MissMuffin sagde ...

Ideen var så sød Lone og jeg ved den ville glæde mange af mine veninder også:)
Jeg lavede små kræmmerhuse og gavemærker af kageservietterne sammen med glansbilleder, de kan bruges til mange ting- fremover er de hvertfald i fast sortiment i min skuffe:)

Slottet er utroligt flot og jeg ved at bruden går meget op i at alt skal være helt rigtigt, så der kommer ikke til at mangle noget.
Så jeg må nok i lang kjole og de høje sko. Opsat hår bliver der ikke meget af med de længder jeg har, men moden er heldigvis til masser af hårpynt, så det vil jeg satse på istedet...